تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ردیف عقب ماشین چری

از {{model.count}}

Chery car air mattress

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ردیف عقب ماشین، امروزه به یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین لوازم بادی قابل حمل در زمینه استراحت و خواب تبدیل شده که می تواند فضای راحتی را برای شما در صندلی عقب خودرو شخصی فراهم سازد به همین دلیل بهترین گزینه برای سفر های مدت دار با خودرو خواهد بود. این محصول دارای رنگبندی مختلفی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی ردیف عقب ماشین چری، از سری تشک بادی خودرو تولید شده برای خانواده خودرو های چری بوده که امکان یکدست کردن فضای صندلی عقب را جهت استراحت و دراز کشیدن فراهم می سازد. این محصول امروزه در مدل های مختلفی تولید و توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده که این مدل از ساختار دو تکه برخوردار می باشد. در تشک ماشین دو تکه، پایه بادشو با تشک رویه از هم جدا بوده و هر کدام توسط یک دریچه هوا راه اندازی و باد می شوند از همین رو می توانید تشک رویه را به صورت مجزا در فضای باز و حتی به عنوان تشک بادی روی آب در استخر ها استفاده کنید. سطح رویه این محصول به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالا شود. همچنین دو عدد بالش بادی برای راحتی بیشتر در کنار این قرار داده شده است.

جنس و متریال تشک خودرو چری از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که تنها از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده است تا محلی نرم و راحت برای استراحت ایجاد کند. این متریال دارای وزن سبک و انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. از خصوصیت های مهم جنس بدنه می توان به قابلیت تمیز شدن آسان بدون نیاز به شستشو و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. برای راه اندازی این تشک صندلی عقب چری یک پمپ باد فندکی دو کاره در نظر گرفته شده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. این پمپ باد علاوه بر تشک ماشین برای راه اندازی انواع محصولات بادی نیز کاربرد خواهد داشت. برای خرید تشک بادی ردیف عقب ماشین چری می توانید سفارش خود را به روش های اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...