شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی بزرگسال اینتکس مدل 58883

از {{model.count}}

intex 58883 inflatable float

تعداد
نوع
700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی بزرگسال اینتکس محصولی تفریحی مناسب برای آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که در رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی بدنه گرد بوده و از ویژگی هایی همچون داشتن کفی توری، دستگیره های تعادل و محفظه مخصوص بطری بهره مند می باشد. این شناور بادی کیفیت ساخت بالایی داشته و با تحمل وزن بسیار خوب خود می تواند برای تمام سنین مورد استفاده قرار بگیرد.

شناور بادی اینتکس بزرگسال از پر فروش ترین شناور بادی تک نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که از رنگبندی های مختلفی برخوردار می باشد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. این محصول طراحی بدنه گرد داشته و از قسمت میانی آن یک کفی توری دارد تا موجب جلوگیری از فرو رفتن بدن بیش از حد بدن به داخل شناور شود. روی بدنه نیز دو دستگیره پلاستیکی تعبیه شده که جهت حفظ تعادل بیشتر کاربرد خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به محفظه مخصوص قرار گیری بطری و لیوان اشاره کرد.

ابعاد باد شده شناور استخری اینتکس برابر با (قطر: 119 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند از همین رو برای بازه سنین بالای 9 سال و بخصوص بزرگسالان قابل استفاده می باشد. جنس و متریال بدنه از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای قسمت رویه از PVC شفاف و برای کف از نوع مات استفاده شده تا زیبایی خاصی به این محصول بدهد. این متریال انعطاف بالایی داشته و با وزن 1.4 کیلوگرمی، حجم بسیار کمی را به خود می گیرد تا در مسافرت ها به راحتی قابل حمل و استفاده باشد. برای خرید شناور بادی بزرگسال اینتکس در رنگبندی مختلف کاغیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
119 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.4 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
دارای دستگیره
دارای توری کف
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...