میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز تاشو مسافرتی آریامن

از {{model.count}}

ariaman-foldable-travel-table

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
820,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز تاشو مسافرتی آریامن، سبک ترین و کم حجم ترین میز مسافرتی پارچه ای تولید شده در ایران بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین میز قابل حمل سفری محسوب شده که از رنگبندی مختلفی برخوردار می باشد. داشتن پایه های سبک با قابلیت نصب آسان، صفحه رویه دورو با دو رنگ متفاوت و همچنین ساک حمل مخصوص از فروش بالایی بهره مند می باشد.

میز تاشو مسافرتی آریامن، از پر طرفدار ترین میز مسافرتی تولید شده با کمترین حجم و وزن بوده که توسط فروشگاه اینتکس با رنگبندی مختلفی عرضه می شود. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای قرار دادن لوازم در سفر های کمپینگ، طبیعت گردی و حتی کوهنوردی بوده زیرا کمترین فضا را در حالت جمع شده اشغال می کند.

  • ابعاد و وزن میز تاشو آریامن

میز سفری تاشو آریامن دارای ابعاد باز شده و نصب شده 76 × 49 با ارتفاع 53 سانتی متر بوده که می تواند برای بازی های تخته ای، میل کردن غذا و قرار دادن لوازم اضافی مناسب باشد. این محصول در حالت جمع شده ابعادی برابر با 9 × 9 × 53 سانتی متر داشته و به دلیل داشتن وزن 2 کیلوگرمی به سادگی هر چه تمام تر قابل حمل خواهد بود. البته داشتن یک ساک حمل دستگیره دار و زیپ دار ضد آب در حمل ساده تر آن بسیار موثر بوده است.

  • طراحی و متریال استفاده شده

ساختار این میز کمپینگ آریامن به صورت تاشو بوده و شامل پایه و فریم های چند تکه به هم متصل شده توسط کش های مقاوم و یک صفحه رویی می باشد. پایه ها به سادگی در کوتاه ترین زمان به نقطه مرکزی متصل شده و در نهایت توسط دو پایه مجزای دیگر شکل کامل را به خود خواهد گرفت تا آماده اتصال صفحه رویه باشد. لازم به ذکر است که فریم و پایه ها از جنس فلز ضد زنگ با رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است از همین رو علاوه بر داشتن مقاومت، لازم بسیار سبک و کمجا خواهد بود.

صفحه رویی از پارچه نانو آبگریز تولید شده و از میله های فلزی کار شده در داخل خود بهره می برد تا رویه ای با ثبات را زمان قرار دادن وسیله های مختلف ایجاد کند. این پارچه از یک سمت به صورت ثبت رنگ مشکی داشته و از سمت دیگر دارای رنگ های متفاوتی خواهد بود از همین رو می توانید در زمان سفارش رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. دو رو بودن صفحه رویی باعث می شود تا به صورت دلخواه از رنگ استفاده شده در دو طرف استفاده نمایید.

طول
76 سانتی متر
عرض
49 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
جنس رویه
پارچه نانو آبگریز
جنس فریم
فلز با رنگ الکترواستاتیک
وزن
2 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
9 × 9 × 53 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای صفحه رویی با رنگ دو رو
بسیار سبک و کمجا
دارای رنگبندی مختلف
نصب و جمع شدن آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...