تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب ماشین H30 کراس

از {{model.count}}

Dongfeng H30 cross car bed

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب ماشین H30 کراس مناسب برای استراحت در مسافرت های کوتاه و یا بلند مدت بوده و می تواند یک وسیله بسیار کاربردی برای خانواده هایی باشد که به همراه فرزندان خود مسافرت می کنند و نیاز به یک فضای یکپارچه در قسمت ردیف عقب صندلی خودرو خود دارند.

تشک بادی عقب ماشین H30 کراس محصولی مناسب برای خانواده بوده و می تواند نیازهای شما را در هنگام مسافرت به خوبی برطرف کند و فضای استراحت قابل قبولی را در اختیار شما و یا فرزندان یا همراهان شما قرار خواهد داد تا بتوانید در هنگام مسافرت از نهایت لذت برخوردار شوید. رویه این محصول از پی وی سی مخملی تشکیل شده است و ضد تعریق بوده و می توانید ساعات طولانی بر روی آن به استراحت بپردازید. بخش کف محصول نیز از پی وی سی وینیل تشکیل شده است و می تواند در برابر رطوبت و برخورد آب مقاومت داشته باشد و نگرانی بابت بروز مشکل برای محصول نخواهید داشت.

در بسته بندی این کالا پمپ باد فندکی دوکاره نیز وجود دارد که عمل باد زدن و تخلیه کردن محصول را در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد داد. همچنین در بسته بندی کالا دو عدد بالش بادی نیز وجود دارد که شما را از همراه داشتن بالش مجزا بی نیاز خواهد کرد. ساک حمل مخصوص نیز به شما در جابجایی تشک بادی عقب خودرو کمک خواهد نمود و می توانید به سادگی پس از استفاده محصول را داخل آن قرار داده و جابجا کنید.

طول
۱۳۵ سانتی متر
عرض
۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۴۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
۴ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای کف مقاوم در برابر آب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...