تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین کی ام سی

از {{model.count}}

kmc car airbed

تعداد
نوع
1,550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب ماشین کی ام سی یک محصول بسیار کاربردی برای خوابیدن در داخل خودرو می باشد که برای انواع خودور ها در مدل های مختلف تولید شده است، این تشک بادی صندلی ماشین از در رنگبندی مختلف همراه لوازم جانبی نظیر، پمپ باد فندکی دو کاره، برچسب تعمیرات و ساک حمل قرار داده است. برای خرید و قیمت تشک بادی ماشین از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی صندلی عقب ماشین کی ام سی با خرید تشک ماشین می توانید یک خواب و استراحتی راحت را در خودروی خود تجربه کنید. این تشک ماشین در انواع مختلفی ساخته شده است که می توانید انواع آنها را در فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس مشاهده و خریداری کنید. این تشک ماشین به صورت سه تکه طراحی شده است که کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد. تشک صندلی عقب ماشین از جنس پی وی سی با رویه جیر ساخته شده است که از تعریق شما در هنگام خوابیدن جلوگیری می کند. شایان ذکر است که این تشک بادی صندلی عقب خودرو از پی وی سی ضد حساسیت و ضد بو ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

همانطور که گفته شد این محصول دارای طراحی سه تکه می باشد که به این معنا است که تشک از کف پایی جدا می باشد و همچنین قسمت کفپایی نیز به صورت دو تکه طراحی شده است که یک تکه در پشت صندلی شاگرد و یک تکه در پشت صندلی راننده قرار می گیرد. ابعاد این تشک بادی صندلی ماشین برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر است که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد. تحمل وزن این محصول نسبت به ابعاد و متریال استفاده شده در ساخت این تشک ماشین 240 کیلوگرم می باشد که به راحتی تا دو نفر می توانند از این محصول استفاده کنند.

در داخل بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد فندکی دوکاره، دو عدد بالش بادی و برچسب تعمیرات نیز قرار گرفته شده است که از این لوازم برای استفاده راحت تر از این تشک می توانید استفاده کنید. این تشک در رنگبندی مختلف ساخته شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید و قیمت تشک بادی صندلی عقب ماشین کی ام سی می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران است که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...