تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب ماشین کوییک مدل 6065

از {{model.count}}

inflatable car mattress model 6065

تعداد
نوع
1,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب ماشین کوییک مدل 6065 یکی از محصولات بادی پر کاربرد می باشد که قابل استفاده در تمامی خودرو ها بوده و می تواند استراحتی آرام و لذت بخش را برای همگان فراهم سازد. این تشک بادی داخل ماشین دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده که رویه آن تولید شده از وینیل با روکش مخمل می باشد. درون بسته بندی تشک بادی داخل خودرو دو عدد بالش و یک عدد پمپ باد فندکی قرار داده شده است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

تشک بادی عقب ماشین کوییک مدل 6065 یک محصول جذاب و بسیار پر کاربرد در میان محصولات بادی بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول به علت کاربرد فراوانی که دارد توانسته است تا محبوبیت بالایی را در سر تا سر دنیا کسب کرده و به یکی از محصولات بادی پر فروش تبدیل شود. از این تشک بادی ماشین می توان در اکثر خوردو ها استفاده نمود. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل ساختار جدا شونده ای که پایه های نگهدارنده این تشک دارد می توان از آن در فضا های خارج از ماشین نیز بهره مند شد.

این محصول در دو رنگ بژ و طوسی تولید و در بازار عرضه شده است. همانند دیگر محصولات بادی، این تشک بادی صندلی عقب نیز تولید شده از وینیل می باشد. وینیل، متریالی بوده که دارای دوام بسیار بالا و همینطور تحمل فشار بسیار خوبی است. در دنیا این متریال را با نام PVC نیز می شناسند. قسمت کف، دیواره و پایه های نگدارنده این تشک از وینیل براق تولید شده است. براق بودن این قسمت ها به افراد این امکان را می دهد تا در هنگام کثیف شدن بتوانند به راحتی به وسیله یک دستمال نم دار آن قسمت را تمیز کنند. همچنین رویه محصول نیز از وینیل با روکش مخمل تولید گردیده است.

همانطور که در تصاویر پیداست، این تشک داخل ماشین دارای شیار هایی بر روی سطح خود بوده که با وجود این شیار ها، هوا اجازه جریان یافتن داشته و مانع از عرق کردن بدن افراد در هنگام خواب و استراحت می گردد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر و ارتفاع: 45 سانتی متر. همچنین تحمل وزن تشک بادی ماشین، 250 کیلوگرم بوده و وزن آن نیز 2.7 کیلوگرم می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همینطور راهنمایی خرید تشک بادی ماشین با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
130 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.7 کیلوگرم
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
فندکی
بالش بادی
دارد (2 عدد)
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...