استخر بادی

استخر بادی بزرگ اینتکس مدل 56483

از {{model.count}}

intex 56483 large inflatable pool

تعداد
نوع
2,585,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بزرگ اینتکس یکی از انواع استخر بادی با طراحی بدنه مستطیلی بوده که برای تفریحات آبی کودکان و حتی آفتاب گرفتن افراد بزرگسال در آب تولید شده است. استخری با دیواره های بادشو دو جداره و کف ساده که بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز بوده ک توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی بزرگ اینتکس یکی از بزرگترین استخر بادی تولید شده از سوی شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در فضای باز از جمله حیاط منزل ، ویلا و باغ عرضه شده است. استخری با ابعاد (طول: 262 سانتی متر ، عرض: 175 سانتی متر ، ارتفاع: 56 سانتی متر) که عمق مفید 46 سانتی متری داشته و به راحتی تا 749 لیتر آب را در خود جای می دهد از همین رو علاوه بر سنین کودکان ، بزرگسالان نیز امکان دراز کشیدن داخل این استخر را خواهند داشت. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر محصول پیداست به صورت مستطیلی بوده و از دیواره های بادشو دو جداره استفاده شده است تا تحمل وزن ناشی از تکیه دادن را داشته باشد. این بدنه توسط دو دریچه باد راه اندازی می شود. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به کف ساده با یک دریچه تخلیه آب اشاره کرد.

استخر بادی خانواده اینتکس با عمق بالا ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با دو نوع روکش شفاف و مات بوده که ساختاری ضخیم را ایجاد کرده تا در برابر نور آفتاب ، دما و فشار آب مقاومت لازم را داشته باشد. متریال به کار برده شده دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی بوده به همین دلیل به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. از ویژگی های دیگر متریال استخر می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشار کرد تا نگرانی بابت یک بار مصرف بودن آن نباشد. برای خرید استخر بادی بزرگ اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

استخر بادی بزرگ اینتکس مدل 56483 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد، اینتکس تولید کننده انواع لوازم بادی می باشد. استخر بادی تولید شده توسط این برند دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین کودکان و بزرگسالان می باشد. اینتکس انواع استخر بادی مناسب برای انواع سنین را تولید کرده است، این استخر بادی مناسب برای افراد بزرگسال نیز می باشد. آب تنی و آب بازی یک تفریح بسیار شاد و مهیج می باشد، در فصل تابستان با خرید استخر بادی می توانید این تفریح شاد و میهج را برای کودکتان و یا خودتان مهیا کنید و از آن لذت ببرید. استخر بادی توسط برند های مختلفی به تولید رسیده است که معروف ترین این برند ها اینتکس و بست وی می باشد. که در این بخش قصد داریم تا استخر بادی اینتکس مدل 56483 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بتوانیم خریدی مطمئن با اطلاعات کافی داشته باشیم.


طراحی و ساخت استخر بادی بزرگ اینتکس مدل 56483

یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد. این استخر بادی دارای طراحی مستطیلی شکل دارد که از دو لایه باد شو متصل شده به یک دیگر ساخته شده است. این لایه های باد شو بدنه اصلی استخر بادی اینتکس را تشکیل میدهند. شایان ذکر است که این لایه ها به صورت مجزا نسبت به یک دیگر باد می شوند که در صورت بروز هر گونه مشکل و آسیب برای یکی از قسمت ها باد قسمت دیگر خالی نمی شود. اینتکس در تولید این محصول از رنگ سفید و آبی شفاف استفاده کرده است که این ترکیب رنگ جذابیت این محصول را دو چندان میکند. استخر بادی ها دارای طراحی های مختلفی هستند، استخر بادی گرد، استخر بادی بیضی، استخر بادی مربع و استخر بادی مستطیل که مدل آخر یکی از پر فروش ترین های استخر بادی می باشد.


ابعاد استخر بادی مستطیلی اینتکس مدل 56483

یکی از مهم ترین معیار های خرید استخر بادی ابعاد آن می باشد. زیرا استخر بادی در هر ابعادی تولید شده است و همچنین مناسب برای داخل خانه، ویلا، حیاط منازل، باغ، پشت بام و بالکن مدل های مختلف استخر تولید شده است که همه این مدل ها را می توانید در فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس مشاهده و یا در صورت نیاز خریداری کنید. ابعاد این استخر بادی برابر است با 262 سانتی متر به طول، 175 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد. شایان ذکر است که این محصول مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز می باشد.

وزن این محصول برابر با 5300 گرم است که وزنی ایده آل برای این نوع مدل محصولات است. با توجه به ساختار این محصول و وزن بسیار کم می توانید به راحتی آن را حمل کنید. میزان ظرفیت آب این استخر برابر با 749 لیتر می باشد که اینتکس برای عملکرد بهتر این محصول یک عدد شیر تخلیه در کف آن قرار داده است. با توجه به این ابعاد از این استخر بادی می توانید در داخل منزل، حیاط، پشت بام استفاده کنید. شایان ذکر است که در فصل زمستان به عنوان وان حمام و یا استخر توپ نیز مورد استفاده قرار میگیرد.


جنس بدنه استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 56483

اینتکس در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده میکند و به همین دلیل محصولات اینتکس دارای طول عمر بسیار بالاتر و کیفیت ساخت بیشتر هستند. متریال به کار رفته در ساخت این محصول از پی وی سی می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد و هیچ گونه آسیبی به کودک شما در صورت استفاده نمی رساند. هر لایه باد شو این محصول توسط پرس به لایه دیگر متصل شده است که تنها در صورت برخورد شی تیز و یا حرارت مستقیم آتش از بین می رود. البته مستر اینتکس نمایندگی اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی اینتکس و بست وی می باشد و تمامی محصولات این برند را به صورت کامل تعمیر میکند. در بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات موقتی قرار داده است تا در صورت نیاز چسب تعمیرات محصول بادی نیز خریداری کنید.


خرید استخر بادی بزرگ اینتکس مدل 56483

برای خرید استخر بادی بزرگسالان اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات اینتکس و بست وی را با بروز ترین تاریخ تولید موجود کرده است. این فروشگاه  تمامی محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و می توانید به صورت تلفنی، حضوری، اینترنتی محصول مورد خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. برای باد کردن این محصول نیز در دسته بندی پمپ باد انواع پمپ باد های مخصوص استخر بادی قرار گرفته شده است. با خرید استخر بادی می توانید یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودکتان فراهم کنید. البته با توجه ابعاد محصول قابل استفاده برای بزرگسالان نیز می باشد.

طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
749 لیتر
وزن
5.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دو رنگبندی
دارای دیواره دو جداره
قابل استفاده برای بزرگسالان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...