تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58771

از {{model.count}}

intex 58771 hot dog on the water airmattress

تعداد
نوع
682,000
572,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس در طرح هات داگ یکی از انواع تشک بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای تفریحات آبی در آب های کم عمق برای سنین بزرگسالان می باشد. تشک روی آب هات داگ اینتکس دارای دو دستگیره تعادل بوده و از طراحی ظاهری سه بعدی بهره مند می باشد.

تشک بادی روی آب در طرح هات داگ یکی از مدل های فانتزی تولید شده در دسته تشک روی آب استخری بوده که برای تفریحات آبی تابستانی در آب های کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده و از طراحی ظاهری سه بعدی در آن استفاده شده تا جلوه زیبایی به این محصول بدهد. ساختار بدنه به گونه ای بوده که محلی راحت را برای دراز کشیدن ایجاد کرده و از طرفی برای ایجاد تعادل بیشتر دو دستگیره پلاستیکی روی بدنه اصلی تعبیه شده است. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با 180 در 89 سانتی متر بوده که با توجه به این ابعاد تحمل وزن 100 کیلوگرمی را به همراه خواهد داشت به همین دلیل استفاده از آن برای افراد سنگین وزن مانعی نخواهد داشت.

تشک بادی روی آب هات داگ ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که از ساختار دو لایه بهره مند می باشد. PVC رایج ترین متریال مورد استفاده در انواع محصولات بادی بوده زیرا دارای ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر می باشد. این متریال در برابر فشار و دمای آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. جهت خرید تشک بادی روی آب هات داگ اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
180 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای دو دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...