جکوزی بادی

جکوزی بادی چهار نفره اینتکس مدل 28458

از {{model.count}}

intex 28458 inflatable portable jacuzzi

تعداد
نوع
104,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی چهار نفره اینتکس مدل 28458 یکی از محصولات جذاب و دوست داشتنی شرکت اینتکس می باشد که دارای هیتر و دستگاه حباب ساز بوده و سیله ای بسیار عالی برای آب درمانی به شمار می رود. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این جکوزی بادی ارزان را مشاهده بفرمایید.

جکوزی بادی چهار نفره اینتکس مدل 28458 از سری جکوزی پرتابل های تولید شده توسط کمپانی intex می باشد جزو کالکشن تابستانه سال 2023 این شرکت بوده و به تازگی معرفی گردیده است. این محصول دارای ساختار 8 ضلعی می باشد. رنگ بدنه آن نیز به رنگ مشکی بوده که در کنار رنگ سفیدی که لبه های جکوزی دارد، از زیبایی بسیاری برخوردار می باشد. از این محصول می توان درون حیاط، پشت بام، بالکن و ... استفاده نمود. این محصول یک گزینه بسیار مناسب برای تفریحات 4 نفره و یا کمتر به شمار می رود.

جدای مناسب بودن آن برای تفریحات آبی، وسیله ای بسیار عالی برای آب درمانی و رفع گرفتگی های عضلانی است. امروزه با توجه به مدرن شدن زندگی ها و ساکن شدن شهروندان درون اپارتمان ها و نبود فضای مناسب برای ورزش و آب درمانی، وجود یک جکوزی بادی درون منزل به افراد این امکان را می دهد تا در هر لحظه که خواستند به آب درمانی و استفاده از جکوزی بپردازند. از مزیت های جکوزی بادی می توانید به پرتابل و قابل حمل بودن آن اشاره نمود که باعث می شود تا افراد بتوانند جکوزی خود را پس از جابجایی و تغییر منزل نیز همراه خود داشته باشند.

دستگاه حباب ساز این جکوزی 4 نفره دارای قدرت 800 وات بوده و هیتر و یا همان گرم کننده آب آن نیز 2200 وات قدرت دارد که می توان آب درون جکوزی را تا دمای 40 درجه گرم بنماید. برای خرید جکوزی بادی می توانید به وبسایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۷۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۹۵۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...