استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 54005

از {{model.count}}

bestway 54005 inflatable pool

تعداد
نوع
2,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بست وی در طرح مستطیلی یکی از پر فروش ترین استخر بادی کودک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در فصول گرما مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای بدنه طرح دار بوده و از طریق دو دریچه باد راه اندازی می شود. همچنین برای راحتی بیشتر در تعویض آب استخر یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار رفته است. این محصول با توجه به ابعاد و ظرفیت 450 لیتری خود می تواند به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده شود.

استخر بادی بست وی مدل 54005 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولاتی با کیفیت و با طراحی جدید را روانه بازار کرده است. این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان و همچنین بزرگسالان می باشد. جنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول بدون حساسیت و بدون بو می باشد و همچنین در برابر فشار و دمای آب مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. ساختار کلی این استخر بادی کودک دو لایه می باشد که هر کدام از این لایه ها به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند.

ابعاد این استخر بادی بست وی برابر با 201 سانتی متر به طول و 150 سانتی متر به عرض می باشد و همچنین ارتفاعی برابر با 51 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد. با توجه به ابعاد این استخر بادی 450 لیتر ظرفیت آب دارد و همچنین کف این استخر بادی نیز شیر تخلیه قرار گرفته شده است، با استفاده از این شیر تخلیه به راحتی می توانید آب داخل استخر را تخلیه کنید. برای باد کردن این محصول می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید، که در دسته بندی پمپ باد مستر اینتکس می توانید آنها را مشاهده کنید. برای خرید استخر بادی بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید، مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا ونازلترین قیمت بفروش می رساند.

استخر بادی بست وی مدل 54005، این روزها استخر بادی به عنوان یک تفریح شاد و مهیج برای کودکان یاد می شود. با خرید استخر بادی در فصل تابستان و هوای گرم کودک شما می تواند از آن برای آب تنی و آب بازی استفاده کند که این عمل برای کودکان و نوجوانان بسیار لذت بخش است. استخر بادی در ابعاد و اشکال مختلفی ساخته شده است که عمده تولید این محصول توسط دو برند بسیار معروف انجام می شود. اینتکس و بست وی دو تولید کننده برتر این محصولات هستند، آنها مدل های مختلفی را تولید و روانه بازار کرده اند و برای دستیابی به فروش بالا یک سری طراحی های خاص و ویژه ای را انجام داده اند که بتوانند نظر افراد را نسبت به خودشان جلب کنند. در این مطلب قصد داریم تا استخر بادی بست وی مدل 54005 را به صورت تخصصی شرح دهیم تا برای خرید این محصول دچار سردرگمی نشوید.


طراحی و ساختار کلی استخر بادی بست وی مستطیلی

ساختار کلی این استخر بادی همانند اکثر استخر بادی های موجود در بازار می باشد. طراحی این محصول به صورت مستطیلی دو رینیگی است که طرحی رایج در بین استخر بادی ها می باشد.این استخر بادی دارای دو لایه باد شو است که به یک دیگر متصل هستند اما از دریجه باد های مختلف هر کدام آنها باد می شوند که این امر یک مزیت محسوب می شود زیرا اگر یکی از لایه ها دچادر آسیب شود باد محفظه دیگر خالی نمی شود. طراحی این استخر به صورت ساده می باشد. بست وی از رنگ آبی روشن استفاده کرده است که جلوه زیبایی را نمایان میکند و نظر کودکان را نسبت به خودش جلب میکند. کف استخر بادی بر خلاف دیوراه ها باد شو نیست که طول عمر آن را افزایش میدهد، اینتکس و بست وی در حال حاضر از کف باد شو برای تعداد کمی از استخر بادی های خود استفاده می کنند که این استخر بادی ها نیز مناسب برای کودکان زیر 3 سال می باشد.


ابعاد استخر بادی بست وی مدل 54005

یکی از مهم ترین قسمت های استخر بادی ابعاد آن است که باید به آن توجه زیادی داشت، اگر میخواهید که برای کودک زیر 3 استخر بادی تهیه کنید بهتر است از ابعاد های کوچک استفاده کنید و استخر های با ابعاد متوسط و بزرگ مناسب برای کودکان با سن بیشتر و یا حتی بزرگسالان می باشد. ابعاد این استخر بادی برند بست وی برابر است با با 201 سانتی متر به طول و 150 سانتی متر به عرض می باشد و همچنین ارتفاعی برابر با 51 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد و از این استخر بزرگسالان نیز می توانند استفاده کنند. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول ظرفیت آبی برابر با 450 لیتر دارد که بست وی برای تخلیه راحت این محصول شیر تخلیه آب قرار داده است. شایان ذکر است که از این استخر بادی می توانید به عنوان وان بادی، استخر توپ در داخل خانه، حمام و یا محل دیگری استفاده کنید. وزن کلی این استخر بادی کودک بست وی نیز برابر است با 3 کیلوگرم است که با توجه به این عدد به راحتی قابل حمل و جا بجایی می باشد.  ابعاد باد نشده و بسته بندی این محصول بسیار کوچک و کم حجم است و به راحتی قابل حمل می باشد.


متریال و جنس بدنه استخر بادی کودکانه بست وی

بست وی در تولید استخر بادی خود از بهترین متریال استفاده کرده است که در این استخر از پی وی سی وینیل استفاده شده است، پی وی سی وینیل دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دمای آب و ... از خودش نشان میدهد و در صورت بروز هر گونه آسیب کاملا قابل تعیمر است. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول طول عمر بسیار بالایی دارد و فقط باید مراقب باشید تا شی تیز به آن برخورد نکند و یا مورد برخورد با آتش و یا حرارت مستقیم آتش قرار نگیرد. در هنگام باد کردن این محصول و استفاده از این استخر بادی زیر آن را تمیز کرده و یا باید برای آن زیر انداز استفاده کنید. پی وی سی بهترین نوع متریال استفاده شده برای استخر بادی و محصولات بادی می باشد که بهترین عملکرد و نتیجه را بر روی این محصولات نشان  داده است.


باد کردن استخر بادی مستطیلی بست وی مدل 54005

برای باد کردن استخر بادی می توانید از انواع پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید. این پمپ باد ها در چندین مدل هستند که در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس بفروش می رسند. اما بهترین پمپ مخصوص این محصول پمپ باد برقی، دستی متوسط و پدالی می باشد که پمپ باد برقی و پدالی قابلیت مکش را نیز دارد. برای باد کردن این استخر بادی باید مراقب باشید تا بیش از حد آن را با نکنید چون ممکن است که آسیب جدی به استخر شما وارد کند. با خرید پمپ باد پدالی و یا پمپ باد برقی می توانید به راحتی آن را خالی کرده و از فضای استفاده شده مجدد استفاده کنید.


خرید استخر بادی بست وی مدل 54005

برای خرید استخر بادی بست وی مدل 54005 می توانید از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. مستر اینتکس تمامی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند و همچنین محصولات اینتکس را به سه روش حضوری، اینترنتی و تلفنی بفروش می رساند. با خرید استخر بادی کودک بست وی یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودک خود مهیا میکنید که در فصل تابستان و گرم در آن آب تنی و یا شنا کنند و  یا در فصل زمستان از آن به عنوان وان بادی حمام و یا استخر بادی توپ استفاده کنند. 


طول
201 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
450 لیتر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه با دو دریچه باد
قابل استفاده برای بزرگسالان
دارای دیواره های دو جداره
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...