شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تیوپ شنا بست وی طرح دونات مدل 36118

از {{model.count}}

Bestway 36118 donut inflatable swimming ring

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
594,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تیوپ شنا بست وی طرح دونات مدل 36118 یک حلقه شنا بزرگسال می باشد که در دو طرح طراحی و تولید گردیده است. این محصول تولید شده از وینیل بوده و توسط شرکت bestway در سال 2022 تولید گردیده است. قطر اصلی این حلقه بادی شنا نیز 107 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده فرمایید.

تیوپ شنا بست وی طرح دونات مدل 36118 محصولی جدید و با طراحی خاص و منحصر به فرد، از سری محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار عرضه گردیده است. این محصول در دو طرح تولید گردیده است. هر دوی آن ها به شکل دونات طراحی شده و فقط از رنگ بندی متفاوتی برخوردار می باشند. این محصول مناسب برای استفاده تمامی افراد در داخل استخر، استخر پیش ساخته، دریا و دیگر مکان های آبی دنیا می باشد. همجون دیگر محصولات بادی این شرکت، حلقه شنا طرح دونات bestway نیز از وینیل تولید شده است. وینیل که نام دیگر آن PVC می باشد، متریالی بوده که از دوام بسیار خوبی برخوردار است و می توان سالیان سال از آن استفاده نمود.

این محصول به دلیل کیفیت بدنه بسیار خوب و همینطور طراحی جذابی که دارد، توانسته است تا به این لحظه، فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به یکی از حلقه شنا های پر طرفدار در میان خریدارن لوازم شنا و تفریحات آبی تبدیل شود. قطر این محصول 107 سانتی متر است که مناسب برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. افراد می توانند به وسیله این محصول اوقات فراغت پر از نشاطی را در داخل استخر به همراه دوستان و خانواده خود سپری بنمایند. شما می توانید از طریق سایت مستر اینتکس، نسبت به خرید تیوپ شنا و مشاهده قیمت تیوپ شنا اقدام بنمایید. همچنین می توانید برای راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۰۷ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...