ترامپولین خانگی و باشگاهی

ترامپولین حفاظ دار قطر ۱۸۰ سانتی متر

از {{model.count}}

Protective trampoline 180 cm in diameter

تعداد
نوع
14,190,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ترامپولین حفاظ دار قطر ۱۸۰ سانتی متر دارای بدنه ای از جنس فولاد و همچنین پایه های U شکل مقاوم بوده و به سبب داشتن حفاظ اطراف، می تواند گزینه خوبی برای استفاده در فضای باز و یا استفاده برای چندین کودک و ایجاد فضای ایمن برای بازی و تفریح کودکان باشد.

ترامپولین حفاظ دار قطر ۱.۸ متری یک محصول با کیفیت و مناسب برای تمام سنین می باشد که توسط شرکت مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس و فروش محصولات ورزشی و ترامپولین ورزشی عرضه شده است که دارای بدنه ای از جنس فولاد بوده و به سبب استفاده از پلی پروپیلن در ساخت بخش کفی محصول، این ترامپولین فضای باز را به یک محصول پرطرفدار و با کیفیت تبدیل نموده است. این رویه پلی پروپیلن می تواند قابلیت پرتاب مناسبی را در اختیار شما قرار دهد و البته فنرهای فلزی استفاده شده در این محصول نیز به این ویژگی کمک بسزایی نموده اند.

بر روی این فنرها لایه ای محافظ از جنس پی وی سی و ابر استفاده شده است تا در هنگام استفاده برخوردی با آن نداشته باشید و خطری شما را تهدید نکند. همچنین توری محافظ تعبیه شده برای این محصول نقش یک محافظ بسیار خوب را برای کودکان خواهد داشت و به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از این محصول برای فرزندان کوچک خود و یا در مهدکودک ها برای چندین کودک استفاده نموده و نگران بروز مشکل برای آن ها نباشید. پایه های U شکل ساخته شده از فولاد نیز به استحکام این تشک پرش کمک بسزایی نموده اند و به کمک این پایه ها و صفحه پرش مستحکم و همچنین ۴۲ عدد فنر تعبیه شده، تحمل وزن این ترامپولین حفاظ دار به ۱۰۰ کیلوگرم رسیده است و می تواند یک گزینه جذاب برای اکثر افراد باشد. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می تواند از طریق تماس با مشاورین فروش مستر اینتکس دربافت نمایید.

قطر
180 سانتی متر
ارتفاع
230 سانتی متر
ارتفاع پایه ها
50 سانتی متر
وزن
18 کیلوگرم
جنس کف
پلی پروپیلن
جنس کاور کناری
برزنت و ابر
تعداد فنر
۴۲ عدد
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت پرش بالا
پایه های U شکل با مقاومت بالا
مناسب منزل و ویلا
دارای حفاظ توری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...