تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ردیف عقب ماشین دیگنیتی

از {{model.count}}

dignity car airmattress

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ردیف عقب ماشین دیگنیتی یک محصول بسیار کاربردی می باشد که با خرید آن می توانید خودروی خود را به تخت خوابی راحت تبدیل کنید. این تشک ماشین در رنگبندی مختلف به همراه پمپ باد برقی، بالش بادی، برچسب تعمیرات و ساک حمل قرار گرفته شده است برای خرید و قیمت تشک بادی ردیف عقب ماشین دیگنیتی از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی ردیف عقب ماشین دیگنیتی با خرید تشک بادی صندلی عقب خودروی دیگنیتی به راحتی می توانید در عقب خودروی خود استراحت کرده و طول مسافرت از صندلی عقب خودروی خود به عنوان تشک بادی استفاده کنید. بیشترین کاربرد این محصول در هنگام سفر و مسافرت می باشد و برای کودکان در خودرو تهیه می شود. این تشک ماشین در مدل های مختلف تولید شده است که محبوب ترین مدل آنها مدل سه تکه است، این تشک بادی صندلی عقب به گونه ای طراحی شده است که از تشک داخل ماشین به عنوان تشک بادی کودک در منزل و یا به عنوان تشک بادی روی آب استفاده کنید.

تشک بادی سه تکه به این منظور است که تکه کف پایی از تکه تشک جدا است و همین موضوع ایجاد میکند که بتوانید چندین کاربری را از تشک خود داشته باشید. این تشک بادی صندلی عقب ماشین از پی وی سی ساخته شده است که رویه آن به صورت مواجی شکل از جیر ساخته شده است که ضد تعریق و ضد حساسیت است. قسمت زیرین این محصول نیز از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و در برابر آسیب دیدگی مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان میدهد. پی وی سی استفاده شده در ساخت تشک بادی صندلی عقب خودرو در صورت بروز هر گونه آسیب قابلیت تعمیر را به شما میدهد.

این محصول در ابعاد 130 سانتی متر به طول، 40 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 80 سانتی متر طراحی شده است که این ابعاد بسیار مناسب استفاده در داخل خودرو دیگنیتی می باشد. وزن کلی این محصول نیز برابر با 3 کیلوگرم است که جابجایی آن را راحت کرده است. شایان ذکر است که در داخل بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد فندکی، دو عدد بالش بادی، یک عدد ساک حمل و برچسب تعمیرات قرار گرفته شده است. با توجه به ابعاد و متریال ذکر شده در ساخت این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 250 کیلوگرم می باشد.این محصول در رنگبندی های مختلفی ساخته شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. برای خرید تشک بادی ردیف عقب ماشین دیگنیتی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. 

طول
130 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...