وان بادی

وان بادی زیپ دار کف ژله ای اینتایم مدل YT-038C

از {{model.count}}

intime YT-038C zipper inflatable Bath Tub

تعداد
نوع
2,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی زیپ دار کف ژله ای اینتایم بهترین مدل از سری وان بادی روکش دار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این وان بادی طراحی بدنه مستطیلی داشته و از کف فومی برخوردار است به همین دلیل محلی نرم و راحت برای نشستن و ریلکس کردن در آب ایجاد می کند. این محصول دارای تکیه گاه سر بادشو، بالش بادی، دریچه و شلنگ تخلیه آب و همچنین برچسب تعمیرات می باشد.

وان بادی زیپ دار کف ژله ای از بهترین وان بادی روکش دار تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این وان بادی یک نفره در واقع برای سنین مختلف بخصوص بزرگسالان جهت استحمام و ریلکس کردن در آب گزینه پر کاربردی محسوب می شود از همین رو با توجه به کیفیت ساخت بالای آن، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. طراحی و ساختار بدنه دقیقا مشابه مدل کف بادشو خود بوده با این تفاوت که از یک لایه فوم ضخیم برای این قسمت استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای نشستن و دراز کشیدن ایجاد کند. البته مدل های کف بادشو نیز راحتی بالایی داشته اما به دلیل استفاده از فوم با کیفیت در این مدل، از نظر قیمت کمی متفاوت خواهند بود. از مهمترین ویژگی ها در طراحی بدنه می توان به دریچه و شلنگ تخلیه آب، تکیه گاه بادشو متصل به بدنه برای تکیه دادن سر، یک عدد بالش بادی مجزا و روکش زیپدار برای جفظ دمای آب اشاره کرد.

ابعاد وان بادی کف ژله ای اینتایم در حالت باد شده برابر 160 در 84 با ارتفاع 64 سانتی متر بوده که تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد. فضای داخلی قادر است تا مقدار 114 لیتر آب را در خود جای دهد از همین رو تنها با داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان پر خواهد شد. متریال استفاده شده برای تولید این وان بادی بزرگسال از پلاستیک PVC وینیل دو لایه بوده که دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. این متریال برای تولید انواع محصولات بادی استفاده شده و کاملا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. از طرفی به دلیل داشتن قابلیت تعمیر خیال هر مصرف کننده ای بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت می باشد. برای خرید وان بادی زیپ دار کف ژله ای اینتایم کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش حضوری ثبت کنید.

طول
160 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
ظرفیت آب
114 لیتر
وزن
3.4 کیلوگرم
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای روکش زیپ دار
دارای کف ژله ای و نرم
دارای تکیه گاه بادشو سرخود
دارای بالش بادی مجزا
دارای دریچه و شلنگ تخلیه آب
مناسب سنین بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...