قایق بادی

قایق بادی یک نفره اینتکس مدل 58329

از {{model.count}}

intex play boat Explorer 100 model 58329

تعداد
نوع
850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی explorer 100 اینتکس ظرفیت 1 نفره مناسب برای انواع کودکان و نوجوانان دارای رنگ جذاب و ساخته شده از پی وی سی مقاوم برای خرید قایق بادی یک نفره اینتکس از فروشگاه مستر اینتکس و نمایندگی محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید.

قایق بادی explorer 100 از سری قایق بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد همانطور که میدانید اینتکس تولیدکننده ی بزرگ محصولات بادی می باشد که در این زمینه به عنوان بهترین تولیدکننده یاد می شود قایق بادی تولید شده توسط‌ اینتکس در چندیدن مدل می باشد که قایق بادی سری اکسپلورر اولین و ساده ترین نوع قایق بادی اینتکس می باشد قایق بادی یک نفره اکسپلورر ۱۰۰ اینتکس از پی وی سی ساخته شده که کیفیت ساخت بالا و دوام بی نطیری دارد اکثر محصولات بادی از پی وی سی ساخته شده اند زیرا دارای انعطاف و مقاومت بالایی می باشد در بسته بندی این محصول پمپ و پارو قرار گرفته نشده است و بهتر است آن را به صورت جداگانه خریداری فرمایید.

ابعاد این قایق بادی یک نفره اینتکس برابر است با 147 سانتی متر به طول ، 84 سانتی متر به عرض و 36 سانتی متر به ارتفاع می باشد که ابعادی مناسب برای قایق بادی کودکان می باشد شایان ذکر است که قایق اکسپلورر 100 اینتکس مناسب برای استفاده در داخل استخر می باشد و بنا به ابعاد ، تحمل وزن ، ساختار و جنس بدنه ی این قایق بادی بهتر است آن را در استخر برای کودکمان استفاده کنیم. رنگ بدنه ی این قایق بادی کودک نارنجی بوده و بر روی بدنه ی این قایق بادی نگهدارنده ی پارو نیز وجود دارد این قایق بادی توسط دو محفظه باد، پر می شود. برای خرید قایق بادی اینتکس می توایند از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس مخصوص کودکان می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان مطرح انواع قایق بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، قایق بادی در ظرفیت مختلف، قایق بادی 1 نفره، قایق بادی 2 نفره، قایق بادی 3، 4 و 5 نفره از سری قایق های تولید شده توسط اینتکس می باشند که آنها را در مدل های مختلف تولید کرده است که به ترتیب بهترین عبارت اند از، قایق بادی مارینر، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی چلنجر و قایق بادی اکسپلورر می باشند. این مدل قایق بادی ها مناسب برای استفاده خانوادگی می باشد، برخی از آنها نیز مناسب برای ماهیگیری می باشد و یک سری قایق بادی در کلاس کایاک تولید شده است که می توانید از آنها برای ورزش کایاک و پارو زنی استفاده کنید. فروشگاه مستر اینتکس وارد کننده محصولات اینتکس در این بخش قصد دارد که یکی از پر فروش ترین قایق بادی های ساخت این برند را مورد نقد و بررسی قرار دهد تا با اطلاعات کامل و جامع بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.


ساختار کلی قایق بادی یک نفره اینتکس مدل اکسپلورر 100

اینتکس مدل اکسپلورر خود را در سه مدل طراحی کرده است، اکسپلورر 100، اکسپلورر 200 و اکپسلورر 300 این سه مدل هستند که هر سه مدل دارای طراحی یکسانی هستند و فقط ابعاد مدل های قایق بادی با یک دیگر متقاوت هست که در فروشگاه مستر اینتکس اطلاعات این سه قایق بادی به صورت دقیق درج شده است، قایق بادی یک نفره اینتکس مدل اکسپلورر 100 دارای دو دریچه باد است که از طریق پمپ باد می توانید آن را باد کنید. به دلیل استفاده دو دریچه باد در این قایق بادی ایمنی این محصول کاهش یافته و باید در استخر های کم عمق از آن استفاده شود و مناسب برای استفاده کودکان می باشد. استفاده از قایق بادی در استخر امری بسیار لذت بخش است و زیبایی خاصی را برای استخر شما به ارمغان می آورد. رنگ به کار رفته در ساخت این قایق بادی ترکیبی از رنگ نارنجی و مشکی است که به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب می کند.


ابعاد قایق بادی یک نفره اینتکس مدل 58329

یکی از اساس طبقه بندی قایق بادی طبق ابعاد آنها می باشد، ابعاد قایق بادی میزان گنجایش آن را مشخص می کند، قایق بادی اکسپلورر 100 ساده ترین قایق بادی اینتکس است که دارای ابعادی برابر با 147 سانتی متر به طول، 84 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 36 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای قایق بادی می باشد و یک نفر به راحتی می تواند از این قایق بادی استفاده کند. وزن این قایق بادی برابر با 1 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. قایق بادی های مدل دیگر اکسپلورر دارای ابعاد بزرگتری هستند که گنجایش بالاتری دارند که در سایت نمایندگی اینتکس می توانید مدل های دیگر قایق بادی اکسپلورر را مشاهده و یا خریداری کنید.


جنس بدنه قایق بادی اینتکس یک نفره مدل 58329

جنس بدنه قایق بادی یکی از مهم ترین اجزای قایق بادی است که ایمنی قایق بادی شما را تامین میکند.جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در شده در ساخت این قایق بادی ضد حساسیت و ضد بو است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. پی وی سی این قایق بادی قابلیت تعمیر مجدد دارد که یک مزیت بسیار عالی به حساب می آید. قسمت های مختلف این قایق بادی از طریق پرس چسبی به یک دیگر متصل می شوند. با توجه به پی وی سی و ابعاد این قایق بادی، دارای تحمل وزنی برابر با 54 کیلوگرم است که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد. پی وی سی طول عمر بسیار بالایی دارد که در صورت عدم برخورد شی تیز و یا حرارت مستقیم آتش این محصول عمر زیادی میکند و دچار آسیب دیدگی نمی شود.


باد کردن قایق بادی اینتکس اکسپلورر 100

برای باد کردن و استفاده کردن از قایق بادی باید از پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید. اینتکس در برخی از محصولات قایق بادی خود پمپ باد قرار داده است اما در قایق بادی مدل اکسپلورر پمپ دستی قرار نداده و باید به صورت جداگانه تهیه شود که در فروشگاه مستر اینتکس می توانید انواع پمپ ها را مشاهده و خریداری کنید، البته با خرید پمپ باد دستی و یا برقی اینتکس می توانید محصولات بادی دیگر این برند را نیز باد کرده و از آن استفاده کنید. برای باد کردن محصول می توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید که قدرت باد کردن بسیار بالایی دارد. البته می توانید از پمپ باد برقی نیز استفاده کنید و از طریق پمپ باد برقی نیز می توانید باد آن را نیز خالی کنید و قایق بادی را در حالت وکیوم قرار دهید.


خرید قایق بادی یک نفره اینتکس مدل اکسپلورر 100

برای خرید قایق بادی یک نفره اینتکس مدل اکسپلورر 100 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس محصولات خود را به سه روش حضوری، اینترنتی و ثبت سفارش انجام دهید. فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس است که محصولات این برند را نیز در صورت بروز هر گونه مشکل و آسیب تعمیر میکند.


طول
147 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
تحمل وزن
حداکثر 54 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
1 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...