تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر اینتکس طرح هندوانه مدل 56283

از {{model.count}}

intex 56283 watermelon pool float

تعداد
نوع
2,249,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر اینتکس طرح هندوانه یک تشک بادی روی آب چند نفره می باشد که دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و تحمل وزن آن نیز 200 کیلوگرم است. شرکت مستر اینتکس، عرضه کننده تمامی محصولات بادی اینتکس در ایران این تشک بادی روی آب را به همراه خدمات پس از فروش عرضه می کند. در ادمه جزئیات بیشتری از این تشک استخر را می توانید مشاهده بفرمایید.

تشک بادی استخر اینتکس طرح هندوانه مدل 56283 یکی از معدود تشک بادی روی آب های گرد می باشد که دارای طرحی جذاب بوده که همین امر سبب شده است تا به یکی از تشک استخر های این شرکت در سال 2020 تبدیل شده و محبوبیت زیادی را در میان خریداران به دست بیاورد. این تشک داخل استخر همانطور که از نام و تصاویرش پیداست به شکل یک هندوانه بوده که رنگ بدنه آن تشکیل شده از رنگ های قرمز، مشکی و سبز می باشد. بدنه ی این محصول نیز همانند دیگر محصولات اینتکس تولید شده از وینیل است. وینیل در دنیا با نام دیگر پی وی سی نیز شناخته می شود. این متریال جزو بهترین متریال ها در دنیا بوده که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی و محصولات شنا و تفریحات آبی محسوب شده و از دوام و مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

این محصول با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای استفاده همزمان چند نفر می باشد. بر روی بسته بندی این تشک بادی استخر یک عدد طناب نجات قرار داده شده است که با وجود آن می توان تشک بادی را به راحتی بر روی آب هدایت و جابجا کرد. شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و خدمات پس از فروش به همراه ارسال به سراسر کشور از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و همینطور برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
وزن
1.4 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...