چادر مسافرتی

چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی مدل 68084

از {{model.count}}

bestway 68084 pavillo 2 person tent

تعداد
نوع
4,100,000
3,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 2 نفره پاویلو بست وی با ساختار عصایی و بسته بندی کوچک مناسب برای استفاده در مسافرت های طولانی مدت و یا کوهنوردی و طبیعت گردی می باشد که به کمک وزن کم محصول می توانید به سادگی چادر را به همراه خود حمل نموده و یا در کوله پشتی خود قرار دهید.

چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی مدل 68084 با بدنه ای ساخته از پارچه پلی استر برزنتی مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد. وزن کم محصول به شما امکان جابجایی ساده محصول را در مسافرت های خود خواهد داد و همچنین ابعاد کوچک ساک محصول می تواند به شما امکان قرار دادن چادر را در کوله پشتی خود بدهد.

پایه های استفاده شده در این محصول از جنس فایبرگلاس بوده و از مقاومت بالایی در برابر وزش بادهای شدید برخوردار می باشد. در قسمت سقف این چادر کمپینگ یک پوش جداگانه تعبیه شده است تا در هنگام بارش باران از نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری کند. درب محصول بصورت دو تکه بوده و یک پشه بند دارد که می توانید برای جریان هوا و به نسبت نیاز خود آن ها را باز یا بسته کنید. میخ و طناب قرار داده شده در بسته بندی محصول نیز به شما امکان اتصال چادر به زمین را خواهد داد تا در هنگام وزش باد، مقاومت چادر خود را بالاتر ببرید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
205 × 145 × 100 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر برزنتی
جنس کف
پلی استر برزنتی
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
1.5 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم برای سقف
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...