قایق بادی

قایق بادی کایاک چلنجر K1 مدل 68305

از {{model.count}}

intex challanger k2 inflatable boat 68305

تعداد
نوع
10,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کایاک چلنجر K1 مدل 68305 از سری قایق بادی کایاک ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد این قایق ساختار حرفه ای مناسب برای ورزش های آبی و دارای یک عدد پارو، طناب نجات، پمپ باد، توری نگهدارنده وسایل، برچسب تعمیرات می باشد که ادامه به صورت کامل این محصول را شرح میدهیم.

قایق بادی کایاک چلنجر K1 مدل 68305 اینتکس قایق بادی های کایاک خود را در چندین مدل طراحی و روانه ی بازار کرده است که یکی از این مدل ها قایق بادی کایاک یک نفره اینتکس مدل چلنجر K1 می باشد که با کد 68305 روانه بازار شده است همانطور که میدانید این روزها تفریحات آبی اعم از قایق سواری در بین مردم محبوبیت بالایی را کسب کرده است که این تفریح برای افرادی به عنوان ورزش نیز یاد می شود و ورزش آبی نیز نیاز به وسیله خاص و مورد نظر برای آن می باشد که قایق چلنجر K1 مناسب برای ورزش آبی و کایاک سواری می باشد این قایق بادی فقط ظرفیت حمل یک نفر را دارد اما شما با فضای خالی که در اخیتار شما قرار داده شده است می توانید مقداری وسیله را نیز با خودتان حمل کنید. ابعاد این قایق بادی برابر است با 274 سانتی متر به طول، 74 سانتی متر به عرض وارتفاعی برابر با 33 سانتی متر دارد.

جنس بدنه ی این قایق بادی از وینیل ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی و فشار آب از خودش نشان میدهد. در قسمت جلویی این قایق بادی یک تور مشاهده قرار گرفته شده است که در این قسمت می توانید وسایل خود را نگهداری کنید، طراحی و آیرودینامیک این قایق بادی به گونه ای است که به راحتی آب را می شکافد و به سرعت خوبی می رسد و طراحی این قایق بادی به صورتی بوده که تعادل آن به خوبی بر روی آب های خروشان و رودخانه ها حفظ شده و ایمنی شما تامین می شود. بر روی این قایق بادی یک عدد پارو کایاک 122 سانتی متری آلومینیومی قرار گرفته شده است و یک عدد پمب، طناب نجات و برچسب تعمیرات نیز قرار گرفته شده است. با توجه به ابعاد و جنس بدنه ی این قایق بادی تحمل وزنی برابر با 100 کیلوگرم را دارد که مناسب برای قایق بادی یک نفره می باشد. برای خرید قایق بادی کایاک می توانید از فروشگاه قایق بادی اینتکس اقدام به عمل آورید نمایندگی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
274 سانتی متر
عرض
74 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
تحمل وزن
حداکثر 100 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
14 کیلوگرم
اقلام همراه
پارو کایاک
پمپ باد
طناب نجات
توری نگهدارنده وسایل
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...