استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 48672

از {{model.count}}

intex 48672 ice cream stand child inflatable pool

تعداد
نوع
1,150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک طرح چرخ بستنی فروش از جدید ترین استخر بادی اینتکس تولید شده با عمق کم مناسب برای تفریحات آبی در فصول گرما به همراه چند عروسک بادی مجزا دارای خانه بادی سرخود با سایه بان و پنجره متصل به بدنه عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی کودک اینتکس با طرح چرخ بستنی فروش یا مغازه بستنی فروش یکی از جدید ترین و فانتزی ترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین زیر 3 سال در فضای باز و بسته بخصوص در فصول گرما عرضه شده است. این استخر بادی طراحی و ساختار بدنه به صورت بیضی شکل داشته و محفظه آبی با عمق کم دارد به همین دلیل تنها برای تفریحات آبی و آب تنی مناسب خواهد بود. روی بدنه اصلی یک خانه بادی تعبیه شده که مشابه یک دکه بستنی فروشی سیار می باشد که دو پنچره در قسمت کناره ها و یک پنجره بزرگ در قسمت مقابل طراحی شده است.

از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به سقف بادی آن جهت جلوگیری از برخورد مستقیم نور آفتاب و همچنین سه عروسک بادی طرح بستنی اشاره کرد. این محصول با توجه به ابعاد خود می تواند تا مقدار 60 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو پر و خالی کردن آن به سرعت انجام خواهد شد. استخر بادی بستنی فروش اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال که رایج ترین نوع جنس بدنه برای تولید انواع استخر بادی محسوب شده در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاوم می باشد.

از طرفی انعطاف پذیری بالا و قابلیت تعمیر از دیگر ویژگی های مهم در نوع متریال آن محسوب می شود. در صورتی که قصد استفاده از این استخر در فضای باز را داشتید بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای کف آن استفاده کنید تا از آسیب های احتمالی دور بماند. برای خرید استخر بادی کودک اینتکس کافیست محصول خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
127 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
ظرفیت آب
60 لیتر
وزن
2.63 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای خانه بادی متصل به بدنه
دارای سه پنجره
دارای سه عروسک بادی طرح بستنی
مناسب برای کودکان زیر 3 سال
دارای محافظ در برابر نور آفتاب نور آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...