لوازم جانبی محصولات بادی

چسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس مدل 59632

از {{model.count}}

intex 59632 inflatable products repair pack

تعداد
نوع
115,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس پر کاربرد ترین لوازم جانبی در زمینه تعمیر و ترمیم محصولات بادی بوده که تولید کشور ایران می باشد. این بسته تعمیرات شامل یک چسب مایع مخصوص PVC و یک رول PVC شفاف بوده که بهترین وسیله برای ترمیم محصول آسیب دیده خود و استفاده مجدد از آنها به شمار می رود.

چسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس ساخت ایران، مهمترین لوازم جانبی انواع محصولات بادی اعم از تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، استخر پیش ساخته، قایق بادی، جامپینگ بادی، لوازم شنا و شناور بادی، تشک روی آب بادی، چادر بادی و بسیاری از لوازم بادشو در زمینه استراحت و خواب، تفریحی و آبی محسوب شده که برای ترمیم محل های آسیب دیده و استفاده مجدد از محصول بادی مورد نظر کاربرد دارد. این پکیج شامل یک چسب مایع مخصوص پلاستیکی PVC و الیاف شمعی بوده و در کنار آن نیز یک رول PVC شفاف قرار داده شده که می توانید برای آسیب دیدگی های کوچک و بزرگ استفاده نمایید.

قدرت بالای جذب، عدم وارد کردن آسیب به مواد اولیه متریال محصول آسیب دیده و همچنین قیمت مقرون به صرفه و کیفیت تضمین شده از ویژگی های مهم این بسته تعمیرات محصولات بادی به شمار می رود. جهت تعمیر محصولات بادی خود می توانید از این چسب استفاده کرده و یا از تعمیر کاران مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. برای خرید چسب تعمیرات ایرانی محصولات بادی اینتکس کافیست به روش حضوری، تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ویژگی ها
دارای وصله شفاف
قابل استفاده برای تمام محصولات بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...