تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ماشین سمند مدل 6050

از {{model.count}}

6050 Samand car air mattress

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ماشین سمند از متداول ترین و پر فروش ترین تشک بادی داخل خودرو عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در رنگبندی مختلف تولید شده است. تشک بادی صندلی عقب سمند برای انواع خودرو های سمند قابل استفاده بوده و مانند دیگر مدل های مشابه خود دارای یک پمپ باد فندکی با قابلیت مکش باد، دو عدد بالش بادی مجزا و یک ساک حمل می باشد.

تشک بادی ماشین سمند از رایج ترین تشک بادی صندلی عقب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت پر کردن فضای خالی صندلی عقب و یکسان سازی آن استفاده می شود. تشک ماشین سمند برای انواع خودرو های سمند قابل استفاده بوده و بهترین گزینه برای ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت در خودرو بخصوص در مسافرت ها می باشد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند برای تمامی سنین مورد استفاده قرار بگیرد. ساختار مقاوم بدنه موجب شده تا این تشک ماشین سمند تا 300 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد از همین رو استفاده از آن برای افراد سنگین وزن مانعی نخواهد داشت. این کالا رویه ای مواج و جیر داشته که تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد خواهد داشت.

تشک صندلی عقب سمند تولید شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده تا بدنه ای با ساختار دو لایه و ضخیم ایجاد کند. این متریال که در تمامی انواع تشک بادی مخصوص خودرو استفاده شده علاوه بر مقاوم بودن در برابر آب و نور آفتاب دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود. این محصول به همراه خود دو بالش بادی مجزا، یک پمپ باد فندکی با قابلیت مکش باد و یک ساک حمل داشته که از مهمترین لوازم جانبی برای یک تشک بادی خودرو محسوب می شود. گفتنی است که این کالا در رنگبندی مختلف نیز تولید شده بنابراین بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. برای خرید تشک بادی ماشین سمند کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری سفارش خود را ثبت کنید.


تشک بادی ماشین سمند یکی از پر طرفدار ترین تشک بادی صندلی عقب ماشین بوده که به دلیل بالا بودن تعداد خودرویی همچون سمند در ایران از فروش بالایی برخوردار بوده است. تشک ماشین در واقع متفاوت ترین تشک بادی تولید شده از نظر نوع طراحی و کاربرد بوده که مهمترین کاربرد آن پر کردن فضای صندلی عقب خودرو ها جهت ایجاد فضایی راحت برای نشستن و دراز کشیدن خواهد بود. این دسته از تشک خودرو به صورت دو تکه تولید شده که حتی امکان استفاده در فضای خارج از خودرو را به مصرف کنندگان می دهد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان قبل از خرید محصول مورد نظر باشد...

تشک بادی سمند

طراحی و ساخت تشک ماشین

طراحی و ساختار بدنه تشک داخل ماشین سمند به صورت دو تکه بوده که شامل پایه بادشو جهت پر کردن فضای قرار گیری پا در صندلی عقب و تشک رویه برای یکدست کردن این قسمت می باشد. هر دو قسمت اصلی توسط یک دریچه هوای مجزا باد شده و راه اندازی می شود. برای راه اندازی این محصول یک پمپ باد فندکی همراه این کالا قرار داده شده که با برق 12 ولت خودرو کار می کند. این پمپ باد علاوه بر انجام عمل پمپاژ هوا، می تواند با همان مقدار قدرت عمل مکش باد (وکیوم) را انجام دهد. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به رویه مواج برای پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور کاهش تعریق افراد اشاره کرد. برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان دو عدد بالش بادی کوچک و مجزا نیز در کنار این محصول قرار داده شده است.

لوازم جانبی تشک بادی ماشین سمند

جنس و متریال تشک ماشین

جنس و متریال تولید انواع تشک بادی صندلی عقب از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که از روکش جیر تنها برای قسمت رویه استفاده شده تا در محلی نرم و راحت برای نشستن و خواب ایجاد کند. سایر قسمت های بدنه به دلیل داشتن روکش وینیل کاملا ضد آب بوده و به راحتی قابل پاک سازی و تمیز شدن خواهد بود. این نوع متریال دارای انعطاف بالایی بوده تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و به راحتی توسط ساک حمل مخصوص خود قابل جا به جایی باشد. خصوصیت دیگر این نوع جنس بدنه نیز قابلیت تعمیر آن بوده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت کرده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک ماشین

ابعاد باد شده تشک خودرو سمند برابر با (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده که با توجه به داشتن تحمل وزن 300 کیلوگرمی خود قابل استفاده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این محصول همانطور که اشاره کردیم ابعاد بسیار کمتری در حالت جمع شده داشته و وزن بسته بندی آن با احتساب لوازم جانبی خود به 4 کیلوگرم می رسد. لازم به ذکر است که ابعاد ذکر شده برای این تشک بادی خودرو ابعادی استاندارد برای استفاده در خودرو سمند و موارد مشابه می باشد.

تشک بادی صندلی عقب سمند

در پایان...

تشک بادی ماشین سمند از پر فروش ترین تشک بادی مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی مختلف بوده که با قیمت مناسب و داشتن پمپ باد فندکی و بالش بادی قابل ارسال به تمامی نقاط ایران توسط فروشگاه مستر اینتکس خواهد بود. در صورتی که قصد سفر های طولانی مدت با خودروی شخصی را داشتید، این تشک می تواند فضایی مناسب و راحت برای استراحت های میان راه بسیار کاربردی باشد. برای خرید تشک بادی ماشین می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری اقدام کنید.

طول
130 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد فندکی دو کاره
دارای دو عدد بالش بادی مجزا
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...