استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 51112

از {{model.count}}

bestway inflatable pool model 51112

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
309,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بست وی مدل 51112 از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت شرکت بست وی می باشد که قابل استفاده به عنوان وان بادی کودک نیز است. این استخر بادی گرد از طراحی بسیار زیبا و رنگ بندی متنوعی برخوردار بوده و شما می توانید آن را از فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بفرمایید.

استخر بادی بست وی مدل 51112 یکی از مدل های جذاب و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که مناسب استفاده کودکان و خردسالان می باشد. به وسیله این محصول کودکان و خردسالان می توانند در فصل گرما اوقات خوش و نشاط آوری را سپری کنند. از این استخر کودک می توان درون حیاط، پشت بام و بالکن استفاده نمود. همچنین لازم به ذکر است به دلیل ابعاد مناسبی که این محصول دارا می باشد می توان از آن درون حمام نیز به عنوان یک وان بادی استفاده نمود.

در فصل زمستان و هوای سرد نیز این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز می باشد. ابعادی که این محصول دارا می باشد تشکیل شده از قطر: 64 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر است که از لحاظ ایمنی برای کودکان از درجه ی بالایی برخوردار بوده و در هنگام آبتنی آن ها هیچگونه خطری کودکان دلبند شما را تهدید نخواهد کرد. یکی از مزیت هایی که این استخر کودک اینتکس نسبت به سایر استخر ها دارد این استخر که دارای کف بادشو بوده و این امر باعث بالا رفتن راحتی استخر شده و در صورت افتادن کودکان درون استخر از پیش آمدن هر گونه مشکلی برای آن ها جلوگیری می کند.

بدنه این محصول به صورت شفاف طراحی شده است و دارای فرم و طراحی خاصی بوده و متریال آن ساخته شده از وینیل می باشد که این متریال مقاومت بالایی را در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید داشته و تنها مشکلی که ممکن است برای آن به وجود بیاید سوراخ شدن در اثر برخورد اجسام تیز است که می توان با مراقبت از آن از پیش آمدن همچین مشکلی جلوگیری نمود. شما می توانید این استخر بادی کودک را با قیمت ارزان از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بفرمایید.

از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح و لوازم بادی می باشد که در ساخت انواع محصولات بادی نظیر، استخر بادی، تشک بادی، تخت بادی، استخر پیش ساخته، تشک بادی روی آب و.... فعالیت میکند. استخر بادی های تولید شده توسط این برند دارای کیفیت بسیار بالا و در طرح و اندازه های مختلف ساخته شده است که در دسته بندی استخر بادی فروشگاه مستر اینتکس می توانید انواع آنها را مشاهده و در صورت لزوم خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم تا یکی از استخر بادی های تولید شده توسط برند بست وی که مناسب برای کودکان و نوزدان می باشد را به صورت کامل شرح دهیم تا با اطلاعات دقیق و کافی نسبت به خرید این استخر بادی اقدام کنید. 


طراحی و ساخت استخر بادی کودکانه بست وی مدل 51112

همانطور که گفته شد استخر بادی در طرح و مدل های مختلفی ساخته شده است، شرکت های تولیدکننده استخر بادی با توجه به اینکه استخر بادی در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته شده است که بیشترین این افراد کودکان هستند البته با طراحی های جدید و ابعاد های بزرگ استخر بادی مخصوص بزرگسالان نیز تولید شده است، طرح های متنوعی را روانه بازار کرده اند تا بتوانند نظر هر کودکی را نسبت به محصولات خودشان جلب کنند. این استخر بادی دارای طراحی گرد شکل است که در بین استخر بادی این طراحی بسیار مرسوم می باشد. این استخر بادی دارای دیواره های باد شو است که در بر روی بدنه آن یک عدد دریچه باد قرار گرفته شده است و همچنین کف این استخر بادی نیز به صورت باد شو طراحی شده است که راحتی خاصی را برای کودک شما به ارمغان می آورد. شایان ذکر است که این استخر بادی در سه رنگ مختلف که عبارت اند از آبی، قرمز و زرد ساخته شده است که هم مناسب برای استفاده دختران و هم مناسب برای استفاده پسران می باشد.


ابعاد و ظرفیت آب استخر بادی گرد کودک کف بادشو بست وی

ابعاد این استخر بادی برابر است با 64 سانتی متر به قطر و 25 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسب برای استخر بادی کودکانه می باشد، لازم بذکر است که با توجه به ابعاد بیان شده از این استخر بادی می توانید به عنوان وان بادی حمام نیز استفاده کنید.میزان ظرفیت این استخر بادی نیز برابر با 41 لیتر است که ظرفیتی مناسب برای استخر بادی می باشد. با توجه به ابعاد این استخر بادی مناسب برای کودکان و نوزادان می باشد و بیشتر به عنوان وان برای کودک و یا استخر توپ مورد استفاده قرار میگیرد. گفتنی است که این استخر بادی به راحتی با پمپ باد سوزنی باد می شود و می توانید این پمپ باد را از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کنید.


متریال و جنس بدنه استخر بادی کف باد شو بست وی مدل 51112

متریال استفاده شده در ساخت این استخر بادی از بهترین مواد اولیه می باشد، زیرا این استخر بادی کودکانه مناسب برای استفاده کودکان می باشد شرکت بست وی از پی وی سی وینیل درجه یک که ضد بو و ضد حساسیت می باشد استفاده کرده است که کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار، آسیب دیدگی و همچنین تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این استخر بادی کودک قابلیت تعمیر نیز دارد و در صورت بروز هر گونه آسیب به راحتی می توانید آن را تعمیر و مجددا استفاده کنید. البته این محصول تنها در صورت برخورد شی تیز و یا حرارت مستقیم مورد آسیب قرار میگیرد.


خرید استخر بادی کف باد شو بست وی مدل 51112

برای خرید استخر بادی کف باد شو اینتکس کودکانه می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند و این فروشگاه تنها نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی ثبت سفارش میکند. گفتنی است که با خرید استخر بادی می توانید یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودک خود در فصل تابستان مهیا کنید و ساعات طولانی کودک خود را با این محصول سرگرم نگه دارید.

قطر
64 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
41 لیتر
جنس بدنه
وینیل
وزن
600 گرم
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان وان بادی و استخر توپ
دارای برچسب تعمیر
دارای رنگ بندی آبی، زرد و نارنجی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...