شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

کلمن بادی شناور اینتکس مدل 56822

از {{model.count}}

intex 56822 inflatable beverage cooler

تعداد
نوع
1,045,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کلمن بادی شناور اینتکس یک کلمن روی آب و از تولیدات شرکت intex می باشد که یک محصول بسیار کاربردی بوده و می توان از آن در مهمانی های و تفریحات آبی استفاده نمود. به وسیله این کلمن بادی می توان نوشیدنی ها و غذاهای خود را در پایین ترین دمای ممکن بر روی آب نگهداری کرد. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است.

کلمن بادی شناور اینتکس مدل 56822 یکی از محصولات بادی پر کاربرد و بسیار منحصر به فرد شرکت اینتکس می باشد که قابل استفاده در تفریحات آبی می باشد و می توان به وسیله آن مواد خوراکی خود را درون آب و در حال شنا کردن به همراه داشت. ساختار این محصول به صورت دایره ای شکل بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های سرمه ای و سفید می باشد. بدنه ی این کلمن روی آب از وینیل تولید شده است که دارای دوام و مقاومت بدنه بسیار خوبی را داشته و در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل تابش مستقیم خورشید هیچگونه مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

وینیل به کار رفته در این کلمن بادی روی آب بسیار ضخیم بوده و به خوبی می تواند دمای درونی کلمن را حفظ نموده و باعث خنک نگه داشتن محتویات داخل کلمن بشود. این کلمن دارای یک عدد درب بوده که این درب به راحتی قابل باز بسته شدن می باشد و بر روی آن یک بست نیز قرار داده شده است که می توان در کلمن را به خوبی بست تا از نفوذ آب به داخل کلمن جلوگیری شود. در دو طرف این محصول دو عدد محل قرار گیری بطری و چهار عدد محل قرار گیری لیوان تعبیه شده است که بسیار کاربردی می باشند.

یک عدد طناب نیز به بدنه این کلمن متصل گردیده است که با وجود ان می توان به راحتی کلمن بادی شناور را بر روی آب جابجا نمود. لازم به ذکر است که تحمل وزن این کلمن شناور 70 کیلوگرم بوده و از تعادل بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید این محصول را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری نموده و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
89 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای محل قرارگیری بطری
دارای محل قرارگیری لیوان
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای طناب هدایت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...