تشک بادی داخل ماشین

تشک ردیف عقب خودرو سیتروئن

از {{model.count}}

citroen car airbed

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک ردیف عقب خودرو سیتروئن از سری تشک ماشین های ساخته شده مناسب برای خودروی سیتروئن می باشد، این تشک صندلی ماشین یک محصول بسیار کابردی می باشد که همراه با پمپ باد فندکی،بالش بادی، برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل در رنگبندی های مختلف توسط فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس عرضه میگردد.

تشک ردیف عقب خودرو سیتروئن با خرید تشک ماشین می توانید در هنگام مسافرت در خودروی خود خوابی راحت را تجربه کنید. این محصول مناسب برای خودروی زانتیا و سی تری می باشد و همچنین به برای دیگر ماشین های برند سیتروئن مناسب می باشد. تشک ماشین در رنگ بندی های مختلفی که عبارت اند از، سرمه ای، مشکی، آبی، طوسی و کرم عرضه می گردد که در هنگام ثبت سفارش از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. شایان ذکر است که این تشک ماشین در مدل های مختلفی ساخته شده است که این مدل تشک ماشین را می توان به عنوان کاربردی ترین و همچنین با دوام ترین نوع آن لقب داد.

این تشک ماشین به صورت دو تکه طراحی شده است که تکه زیرپایی از رویه تشک بادی جدا می شود و قابلیت استفاده جداگانه را به شما می دهد و از تشک به صورت جداگانه می توانید به عنوان تشک بادی روی آب و تشک بادی خواب کودک استفاده کنید. ابعاد این تشک بادی برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای داخل خودروی سیتروئن می باشد. وزن کلی این محصول نیز برابر با 3 کیلوگرم است که به راحتی قابلیت جا به جایی و حمل را به شما عزیزان می دهد.

جنس بدنه تشک صندلی عقب ماشین از پی وی سی ساخته شده است که یک روکش جیر ضد تعریق و ضد حساسیت بر روی آن کشیده شده است، همانطور که گفته شد پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ضد بو و ضد حساسیت می باشد. شایان ذکر است که به دلیل استفاده از ساختار مواجی شکل در ساخت رویه این محصول به صورت کامل ضد تعریق شده است. پی وی سی مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد و البته در صورت بروز هر گونه آسیب قابل تعمیر می باشد. برای خرید تشک ردیف عقب خودرو سیتروئن می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...