میز و صندلی تاشو مسافرتی

ست صندلی تاشو 2 نفره APD با میز 4 نفره پرستیژ مدل APS-2

از {{model.count}}

apd 2 person folding chair with prestige aluminium table

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست صندلی تاشو 2 نفره APD با میز 4 نفره پرستیژ مدل APS-2، از سری ست میز صندلی تاشو ترکیبی با دو برند ای پی دی و پرستیژ ایران بوده که در خود دو مدل صندلی و یک مدل میز را گنجانده است. در این محصول شاهد یک مدل صندلی ساده و یک مدل صندلی با کف فوم دار هستیم که به همراه با کیفیت ترین میز تاشو مسافرتی تولید شده در ایران توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

ست صندلی تاشو 2 نفره APD با میز 4 نفره پرستیژ مدل APS-2، یکی از مدل های ترکیبی از سری ست میز صندلی تاشو عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس از نظر برند محسوب شده که در میان بهترین و با کیفیت ترین تولیدات داخلی قرار می گیرد. برای خرید این محصول در واقع حق انتخاب دو مدل صندلی را به همراه رنگ دلخواه خواهید داشت از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز و سلایق خود افزایش داده است. لازم به ذکر است که این مدل ست در حالت های مشابه دیگری نیز در سایت و در دسته بندی میز صندلی تاشو مسافرتی قرار داده شده که از نظر نوع صندلی و حتی میز ها متفاوت می باشند.

  • صندلی تاشو آتروپاد (APD):

صندلی تاشو آتروپاد در حال حاضر یکی از بهترین صندلی تاشو با ساختار کتابی و فنر دار ایرانی محسوب شده که دارای دو مدل ساده و فوم دار می باشد. هر دو مدل از نظر ابعاد، طراحی ظاهری، متریال و همچنین رنگبندی مشابه یکدیگر بوده اما در مدل فوم دار از یک لایه فومی ضخیم برای قسمت کف و از یک جیب زیپدار بزرگ در قسمت پشت تکیه گاه استفاده شده است تا این تفاوت را بین دو مدل ایجاد کند.

گفتنی است که هر دو مدل صندلی 5 نفره دارای تسمه فلزی در داخل تکیه گاه های دست و یک تسمه پارچه ای در قسمت کف نشیمنگاه جهت استحکام بیشتر و دارای اهرم های پلاستیکی ضد لغزش در قسمت کف پایه ها می باشد. علاوه بر این هر دو مدل به همراه ساک حمل مخصوص به خود عرضه شده و پس از ثبت سفارش توسط فروشگاه اینتکس رنگبندی آنها نیز به شما اعلام می شود تا طبق سلیقه خود سفارش مورد نظر را ثبت کنید.


  • میز تاشو آلومینیومی 4 نفره پرستیژ:

میز تاشو آلومینیومی 4 نفره که تولید شده توسط شرکت ایرانی پرستیژ بوده در میان بهترین و مقاوم ترین میز قابل حمل یا پرتابل قرار می گیرد. این محصول در واقع دارای پایه های تاشو با صفحه رویه مجزا بوده که صفحه رویه از ساختار آکاردئونی بهره می برد از همین رو راه اندازی و نصب آن را ساده تر کرده است. این میز ابعاد بسیار خوبی برای استفاده 4 نفر جهت میل غذا و تفریحات دارد.

متریال استفاده شده از آلومینیوم مقاوم روکش دار بوده که کاملا ضد زنگ و ضد فرسایش می باشد. برای حمل و جا به جایی این میز تاشو کمپینگ یک ساک حمل ضخیم برزنتی دستگیره دار در نظر گرفته شده تا اشغال فضای بسیار کمتری را نیز داشته باشد.

برای خرید ست میز صندلی تاشو آتروپاد و پرستیژ می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی و حتی به صورت حضوری اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر از نمایندگی اینتکس کنید.

ابعاد صندلی ها
53 × 65 × 78 سانتی متر
ابعاد میز آلومینیومی 4 نفره
80 × 80 × 70 سانتی متر
وزن ست صندلی ساده + میز آلومینیومی 4 نفره
12.3 کیلوگرم
وزن ست صندلی فوم دار + میز آلومینیومی 4 نفره
13 کیلوگرم
تحمل وزن صندلی ها
120 کیلوگرم
جنس بدنه صندلی‌ها
پارچه سومیت ضخیم
جنس پایه صندلی‌ها
فلز ضد زنگ گالوانیزه
جنس میز آلومینیومی 4 نفره
آلومینیوم روکش دار ضد زنگ
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار صندلی به صورت 5 فنره کتابی
جیب زیپ دار برای صندلی مدل فوم دار
دارای اهرم ضد لغزش برای میز و صندلی
رنگبندی مختلف برای صندلی‌ها
ساک حمل مخصوص برای میز و صندلی
کمجا و مناسب برای کمپینگ
میز با ساختار آکاردئونی به همراه پایه‌های بسیار مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...