تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64428

از {{model.count}}

intex 64428 2person airbed

تعداد
نوع
7,260,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده با رویه مواج و طبی مناسب برای افراد بزرگسال به همراه پمپ باد برقی دو کاره و همچنین ساک حمل مخصوص. دارای بدنه ضد آب و رویه ضد تعریق در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64428 مدل دیگر از سری تخت خواب بادی طبی و راحتی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار عرضه شده است. این محصول دارای مدل یک نفره نیز بوده که دقیقا مشابه این محصول تولید شده است. این محصول دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال می باشد از همین رو فضای لازم را برای خواب راحت مانند انواع تخت خواب فلزی و چوبی فراهم خواهد ساخت. محصولی که با توجه به ابعاد و متریال مناسب خود قادر است تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این تخت بادی 2 نفره می باشد.

تخت بادی دو نفره بزرگسال اینتکس طراحی بدنه مستطیلی داشته و از رویه ای مواج برخوردار است. طراحی مواج در سطح رویه تخت خواب باعث می شود تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن جهت خواب راحت تر با جریان دادن هوا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند. یکی از خصوصیت های مهمی که باعث تبدیل این تخت بادی به یک تخت طبی و درمانی شده استفاده از لایه های مقاوم فایبرتک یا همان الیاف شمعی در داخل بدنه و یک لایه مقاوم در قسمت زیر حالت مواج می باشد. این لایه ها باعث می شود تا فشار های ناشی از وزن افراد و باد بدنه را به راحتی تحمل کرده و هنگام دراز کشیدن مانع از فرو رفتن سطح رویه شود.

مهمترین ویژگی و خصوصیت در تولید یک تخت بادی جنس بدنه و متریال آن می باشد زیرا تعیین کننده طول عمر آنها خواهد بود. جنس بدنه به کار برده شده در این محصول از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کرده است. این بدنه در قسمت کف یک روکش وینیل ضد آب داشته اما برای قسمت رویه و دیواره ها از روکش جیر استفاده شده است تا محلی راحت و نرم برای خواب ایجاد کند. از ویژگی های مهم در متریال ساخت این تخت بادی دو نفره می توان به انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد.

این کالا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های بسیار کوچکتر را داشته تا توسط ساک حمل مخصوص به خود به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل باشد. همچنین برای راه اندازی سریع آن یک پمپ باد برقی دو کاره روی دیواره افقی تعبیه شده است. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و امکان پمپاژ و تخلیه هوا را در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد داشت. جهت خرید تخت بادی دو نفره طبی اینتکس کافیست به سایت فروشگاه و نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
وزن
6.7 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای کف ضد آب
دارای برچسب تعمیرات
دارای خاصیت طبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...