بالش بادی

بالش بادی کوهنوردی چانوداگ مدل 28991

از {{model.count}}

chanodug 28991 inflatable pillow

تعداد
نوع
446,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی کوهنوردی چانوداگ یک وسیله کاربردی برای تمامی شرایط می باشد که با توجه به حجم بسته بندی بسیار مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. این محصول در چند رنگ متنوع طراحی و تولید شده است که شما می توانید مشخصات دقیق تری از این بالش بادی را در ادامه مشاهده بفرمایید.

بالش بادی را می توان به عنوان یکی از محبوبت ترین ها بین انواع محصولات بادی در نظر گرفت زیرا کاربرد های زیادی را از آن در مواقع مختلف مشاهده کرده ایم در مسافرت، محل کار، مسیر و... می توانید از بالش بادی استفاده کنید و به استراحت بپردازید. این بالش بادی توسط برند چانوداگ ساخته شده است، چانوداگ از تولیدکنندگان انواع لوازم مسافرتی می باشد. این بالش بادی از جنس TPU ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی نسبت بالش بادی های ساخته شده از پی وی سی دارد. تی پی یو نوعی الیاف ترکیبی از نخ، پشم، اکریلیک و پلی استر می باشد که در برابر فشار مقاومت آن را بالا برده و از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری میکند که به همین سبب این بالش بادی به عنوان یک بالش بادی حرفه ای در بین انواع بالش بادی ها یاد می شود.

البته شایان ذکر است که پارچه به کار رفته در ساخت این بالش بادی کاملا ضد تعریق می باشد. این محصول دارای رنگ بندی مختلفی بوده که گستره ی انتخاب شما را افزایش میدهد. ساختار این بالش بادی مسافرتی به صورتی می باشد که در صورت قرار گرفتن سر بر روی آن گردن شما و ستون فقرات در حالت استاندارد خود قرار میگیرند و خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورند. برای باد کردن این محصول می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید. ابعاد این محصول در صورت باد شده برابر است با 44×32×13 سانتی متر که ابعادی مناسب برای بالش می باشد و همچنین در حالت جمع شده و بدون باد فضای بسیار کمی را اشغال میکند و آن را به راحتی می توانید در کوله و یا کیف خود حمل کنید.
شایان ذکر است که این محصول دارای کیف حمل بوده. برای خرید بالش بادی TPU چانوداگ می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید، فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
44 سانتی متر
عرض
32 سانتی متر
ارتفاع
13 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
80 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
ضد آب
دارای کیف حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...