پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد مینی USB اینتکس مدل 66616

از {{model.count}}

intex 66616 mini usb air pump

تعداد
نوع
1,265,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد مینی USB اینتکس مدل 66616 از جدید ترین پمپ باد الکتریکی مخصوص انواع محصولات بادی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت کار کردن با پاوربانک، لپ تاپ و کامپیوتر، فندکی USB خودرو، ضبط خودرو و ... که برق 5 ولت دارند کار می کند. علاوه بر این امکان مکش باد را از دریچه هوای مجزا خواهید داشت.

پمپ باد مینی USB اینتکس مدل 66616، مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی مخصوص انواع محصولات بادی محسوب شده که برای باد زدن انواع تشک بادی، مبل بادی، شناور بادی و ... عرضه شده است. این محصول در واقع با برق 5 ولت (2 آمپر) کار کرده و به همراه خود یک کابل یو اس بی از نوع Type-C دارد در نتیجه قابل اتصال به انواع لوازم برقی الکترونیکی همچون پاوربانک را خواهد داشت. با وجود تولید باد 150 لیتر در ساعت، مصرف برق آن بهینه بوده در حالی که در کوتاه ترین زمان محصول مورد نظر شما را راه اندازی می کند. یک دریچه هوا برای باد کردن و یک دریچه هوای دیگر روی بدنه برای مکش هوا تعبیه شده تا نیازی به تخلیه باد محصول بادی مورد نظر به صورت دستی نباشد.

بدنه این پمپ باد اینتکس از پلاستیک فشرده مقاوم ساخته شده و دکمه روشن و خاموش کردن آن در قسمت کف و در کنار پورت USB تعبیه شده است. گفتنی است که یک نازل یا تبدیل دو سر همراه این محصول قرار داده شده که از طریق آن می توانید انواع محصولات بادی کوچک و بزرگ را راه اندازی کنید. دقت داشته باشید که پمپ باد های برقی اینتکس را بیش از 30 دقیقه روشن نگذارید زیرا باعث از کار افتادن موقت آنها خواهد شد. گرچه هر پمپ باد برقی تولید شده توسط شرکت اینتکس به دلیل تولید حجم هوای زیاد، به سرعت هر محصول بادشو ای را راه اندازی خواهد کرد. برای خرید پمپ باد مینی یو اس بی اینتکس می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری سفارش خود را در فروشگاه مستر اینتکس ثبت کنید.

نوع پمپ
USB
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
245 گرم
ابعاد
8.5 × 7.5 سانتی متر
میزان تولید باد
150 لیتر در دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...