تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین mvm

از {{model.count}}

mvm car air mattress

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل ماشین مناسب برای انواع خودرو های ساخته شده توسط برند MVM می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالا، دوام و ماندگاری بی نظیر که به همراه یک سری لوازم نظیر، پمپ باد فندکی، برچسب تعمیرات، بالش بادی، ساک حمل عرضه میگردد، این تشک بادی صندلی عقب خوردو ام وی ام دارای رنگبندی مختلفی می باشد که می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به خریداری کنید.

تشک بادی داخل ماشین mvm از سری لوازم خواب و استراحت در هنگام سفر در خودرو می باشد، خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین این امکان را به شما میدهد که بتوانید در هنگام سفر در خودروی خود به راحتی استراحت کرده و خوابی راحت را تجربه کنید. تشک بادی داخل ماشین برای خودروهای مختلفی ساخته شده است که این تشک بادی صندلی عقب مناسب برای خودرو ام وی ام می باشد با خرید تشک بادی ردیف عقب خودور ام وی ام می توانید آن را در تمامی خودروهای تولید شده این برند قرار دهید. تشک بادی داخل ماشین در انواع مختلفی ساخته شده است که می توانید انواع آنها را در فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس مشاهده کنید. این سری از محصولات به صورت دو تکه ساخته شده اند که تشک بادی از قسمت کف پایی جدا بوده که این موضوع یک مزیت محسوب می شود و این امکان را به شما میدهد که بتوانید از این تشک بادی بر روی آب نیز استفاده کنید.

جنس رویه تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی ساخته شده است که دارای روکشی از جنس جیر می باشد، قسمت زیرین محصول نیز از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی را برای شما به ارمغان می آورد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد و همچنین در صورت برخورد با شی تیز آسیب میبیند. البته در صورت بروز هر گونه آسیب به راحتی قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد. شایان ذکر است که ابعاد این تشک بادی داخل ماشین برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 4 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد. تحمل وزن این محصول نیز برابر با 240 کیلوگرم است.

به همراه این تشک بادی داخل ماشین یک عدد برچسب تعمیرات، دو عدد بالش بادی، یک عدد پمپ باد فندکی دو کاره و ساک حمل عرضه میگردد، که با پمپ باد فندکی می توانید محصول را پر از باد و یا باد آن را خالی کرده. برای خرید تشک بادی داخل ماشین mvm می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین سفارشات خود را به سراسر کشور در اسرع وقت ارسال میکند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...