تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ردیف عقب ماشین مزدا 3

از {{model.count}}

mazda 3 car air mattress

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ردیف عقب ماشین مزدا 3 از سری تشک داخل ماشین های دو تکه ساخته شده برای خودروی مزدا 3 می باشد این تشک صندلی عقب ماشین دارای رویه جیر تعریق به همراه لوازم همراه نظیر، پمپ باد فندکی دوکاره، برچسب تعمیرات، ساک حمل و بالش بادی در رنگبندی مختلف عرضه میگردد، برای خرید و قیمت تشک بادی داخل ماشین از مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی ردیف عقب ماشین مزدا 3 یک محصول بسیار کاربردی در هنگام سفر می باشد که با خرید تشک ماشین به راحتی می توانید در داخل ماشین خود استراحت کرده و صندلی عقب خودوری خود را به یک تخت خواب راحت تبدیل کنید و بر روی آن راحت استراحت کنید. این تشک ماشین در انواع مختلفی ساخته شده است که بهترین مدل آن دو تکه می باشد که دارای قیمت مقرون بصرفه و همچنین دوام بسیار بالایی نسبت به سایر تشک ماشین ها می باشد. تشک بادی داخل ماشین دارای 3 نوع مختلف می باشد البته یک سری تشک ماشین هستند که مناسب برای خودور های شاسی بلند و ون هستند که در صندوق عقب قرار می گیرند.

همانطور که گفته شد تشک ماشین دارای سه نوع می باشد، نوع اول که تشک و کف پایی به یکدیگر متصل می باشند مدل دو تکه کف پایی و تشک از یک دیگر جدا هستند و مدل سه تکه کف پایی دارای دو تکه جداگانه و همچنین تشک نیز از کف پایی جدا می باشد. مدل دو تکه دارای دوام بسیار بالاتر و قیمت مقرون بصرفه تری است. جنس و متریال استفاده شده در ساخت این تشک ماشین از پی وی سی با رویه جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد و همچنین بدنه تشک ماشین نیز از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. گفتنی است که تشک ماشین مزدا سه دو تکه دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و همچنین آسیب دیدگی است و در صورت بروز آسیب قابل تعمیر و استفاده مجدد است.

ابعاد تشک ماشین خودروی Mazda 3 برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای مزدا 3 قدیمی، مزدا 3 جدید و هاچبک می باشد. برای باد کردن این محصول و استفاده کردن از آن در داخل بسته بندی یک عدد پمپ باد فندکی قرار داده شده است که این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید به راحتی محصول خود را باد کرده و از آن استفاده کنید. البته یک سری لوازم دیگر نظیر بالش بادی، برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل نیز قرار داده شده است.

تحمل وزن این تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 برابر است با 240 کیلوگرم که تحمل وزنی ایده آل برای خوابیدن و استراحت کردن می باشد. این محصول در رنگبندی مختلفی تولید شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. برای خرید تشک بادی ردیف عقب ماشین مزدا 3 می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...