شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل 59242

از {{model.count}}

intex 59242 inflatable swim ring

تعداد
نوع
135,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی کودک اینتکس در سه طرح مختلف از جدید ترین شناور بادی مخصوص سنین زیر 10 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این حلقه شنا اینتکس دارای قطر بیرونی 61 سانتی متر بوده و می تواند سبک ترین لوازم تفریحی آبی برای فرزندان شما در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها باشد. این محصول به صورت دستی و یا توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی به سرعت راه اندازی می شود.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس در سه طرح مختلف از جدید ترین شناور بادی حلقه ای عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای کودکان 6 الی 10 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد باد شده (قطر بیرونی: 61 سانتی متر، قطر داخلی: 27 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 25 الی 30 کیلوگرم وزن را تحمل کند. البته ابعاد و تحمل وزن ذکر شده تنها برای بازه سنین نام برده شده نبوده زیرا استفاده از این حلقه شنا اینتکس بستگی به آناتومی بدن کودکان دارد بنابراین هنگام خرید، ابعاد و تحمل وزن این محصول را در اولویت قرار دهید.

جنس و متریال ساخت حلقه بادی کودک اینتکس از پلاستیک PVC وینیل بوده که از طرح و رنگ های جذابی در قسمت بیرونی آن استفاده شده است. این نوع جنس بدنه در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده و به دلیل انعطاف بالای بدنه در ابعاد بسیار کوچکتری و با وزن 140 گرم به راحتی قابل حمل خواهد بود. با توجه به نوع طراحی و متریال ساخت آن، بهترین مکان استفاده از این حلقه شنا در استخر ها و آب های کم عمق و آرام می باشد. برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس در سه طرح مختلف کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۶۱ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۱۴۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...