میز و صندلی تاشو مسافرتی

ست صندلی و میز تاشو 1 نفره مسافرتی آریامن

از {{model.count}}

ariaman foldable travel table and chair set

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,647,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست صندلی و میز تاشو 1 نفره مسافرتی آریامن، کم حجم ترین و سبک ترین ست میز صندلی تاشو کمپینگ و کوهنوردی محسوب شده که توسط شرکت ایرانی آریامن با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید شده است. این محصول شامل یک صندلی و میز تاشو به صورت مجزا بوده که هر کدام از متریالی با طول عمر بالا، رنگبندی مختلف و ساک حمل مخصوص به خود بهره مند می باشند.

ست صندلی و میز تاشو 1 نفره مسافرتی آریامن، پر فروش ترین و پر طرفدار ترین ست میز صندلی تاشو سبک و کمجا در ایران بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول به دلیل کیفیت ساخت خوب و داشتن قیمت مقرون به صرفه محبوبیت خاصی را بین مشتریان پیدا کرده و از طرفی به دلیل حجم و اندازه کوچک خود امکان استفاده در سفر های مختلف بخصوص کوهنوردی را نیز فراهم ساخته است. ست میز صندلی تاشو آریامن در رنگبندی مختلفی تولید شده که حتی می توانید صندلی و میز این برند را به صورت مجزا نیز خریداری کنید.

صندلی تاشو آریامن که از ابعاد باز شده 53 در 50 در 70 سانتی متری برخوردار بوده از پارچه نانو آبگریز ساخته شده است. این پارچه توان بسیار بالایی در کنار وزن بسیار سبک خود داشته و به سادگی روی فریم و پایه ها قابل نصب می باشد. فریم و پایه ها نیز از متریال فلزی با رنگ الکترواستاتیک برخوردار می باشند تا در برابر زنگ زدگی و فرسایش در امان باشند. تحمل وزن صندلی به 120 کیلوگرم رسیده که مقداری قابل توجه برای یک صندلی سبک و کمجا محسوب می شود.

میز تاشو آریامن نیز همچون صندلی آن از پارچه نانو آبگریز بهره برده با این تفاوت که از نظر رنگبندی به صورت دورو می باشد به این معنی که یک طرف آن رنگ مشکی و طرف دیگر رنگ درخواستی شما خواهد بود در نتیجه امکان استفاده از هر ساید آن فراهم خواهد بود. فریم و پایه ها نیز همچون صندلی از فلز ضد زنگ سبک و مقاوم ساخته شده و دارای روند نصب بسیار راحتی خواهد بود. این میز در حالت باز شده ابعادی برابر با 76 در 49 در 53 سانتی متر خواهد داشت.

میز صندلی تاشو 1 نفره مسافرتی آریامن در مجموع وزن 4.2 کیلوگرمی داشته و برای هر کدام یک ساک حمل مخصوص در نظر گرفته شده است تا به سادگی آنها را حمل و جا به جا کنید. برای خرید ست صندلی و میز تاشو آریامن کافیست به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به فروشگاه و نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

ابعاد صندلی
باز شده: 53 × 50 × 70 سانتی متر
جمع شده: 10 × 11 × 37 سانتی متر
ابعاد میز
باز شده: 76 × 49 × 53 سانتی متر
جمع شده: 9 × 9 × 53 سانتی متر
تحمل وزن صندلی
120 کیلوگرم
جنس پارچه میز و صندلی
پارچه نانو آبگریز
جنس فریم و پایه میز و صندلی
فلز روکش دار ضد زنگ (الکترواستاتیک)
وزن ست
4.2 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت جدا شدن پایه از بدنه میز و صندلی
جیب مخصوص لوازم برای صندلی
دارای اهرم ضد لغزش برای میز و صندلی
دارای رنگبندی مختلف برای صندلی و میز ها
کمجا و مناسب برای کمپینگ و حتی کوهنوردی
صفحه پارچه ای میز به صورت دو رو (دو رنگ متفاوت)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...