شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

پدل برد اینتکس AQUAQUEST 320 مدل 68242

از {{model.count}}

intex 68242 Aquaquest 320 paddle board

تعداد
نوع
27,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پدل برد اینتکس مدل آکوا کوئست 320 از بزرگترین و جدید ترین پدل برد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده به همراه یک پمپ باد دستی و یک پارو آلومینیومی دو طرفه توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. از ویژگی های مهم در این محصول می توان به ساختار بدنه سه لایه، ساختار رویه ضد لغزش، استفاده از ساختار فایبرتک در داخل بدنه و طراحی ارگونومیک با تعادل بالا روی آب اشاره کرد.

پدل برد اینتکس مدل آکوا کوئست 320 یکی از بزرگترین پدل برد تفریحی مخصوص دریا بوده که برای سنین بزرگسال جهت تفریحات تابستانی عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار مشابه تخته های موج سواری داشته با این تفاوت که از یک پارو با ساختار کایاک بهره مند می باشد تا مانند قایق بادی امکان حرکت روی آب های آرام و مواج را داشته باشید. از مهمترین ویژگی ها در طراحی و ساختار این پدل برد می توان به رویه ضد لغزش با قابلیت حفظ تعادل بالای افراد در زمان استفاده، ساختار فایبرتک در داخل بدنه با قابلیت ایجاد استحکام و تحمل وزن بالا و همچنین بند نگهدارنده لوازم ضروری اشاره کرد. ابعاد این محصول برابر با (طول: 320 سانتی متر، عرض: 81 سانتی متر، ارتفاع: 15 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و تا مقدار 150 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین برای افراد سنگین وزن نیز قابل استفاده خواهد بود.

جنس و متریال ساخت پدل برد 1 نفره اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با روکش EVA ضد لغزش بوده که بدنه ای سه لایه را ایجاد کرده تا در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم باشد. در قسمت بیرونی از یک لایه محافظ در برابر برخورد به اشیای سخت مانند سنگ و چوب استفاده شده و از ساختار الیاف شمعی در داخل بدنه استفاده شده تا باعث جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان ایستادن شود. همراه این محصول یک پمپ باد دستی قرار داده شده که توسط آن می توانید این محصول و تمامی محصولات بادی را در کوتاه ترین زمان راه اندازی نمایید. این پدل برد تفریحی در یک پکیج با وزن 12.8 کیلوگرمی بسته بندی و عرضه می شود. برای خرید پدل برد اینتکس کافیست محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
۳۲۰ سانتی متر
عرض
۸۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵۰ کیلوگرم
وزن
۱۲.۸ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
رویه ضدلغزش
ضد پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...