میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی ماهیگیری تاشو آریامن

از {{model.count}}

ariaman-fishing-foldable-chair

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
291,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی ماهیگیری تاشو آریامن، یکی از سبک ترین و کم حجم ترین صندلی تاشو بدون پشتی و تکیه گاه محسوب شده که جهت استراحت هایکوتاه مدت، بازی و همچنین برای ماهیگیری های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ساختار یکدست به همراه کیف حمل مخصوص به خود بوده و از رنگبندی های جذابی برخوردار می باشد.

صندلی ماهیگیری تاشو آریامن، مقرون به صرفه ترین صندلی تاشو مسافرتی 1 نفره تولید شده توسط شرکت ایرانی آریامن بوده که برای استفاده در سفر های کمپینگ، طبیعت گردی و حتی کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرد. این صندلی تاشو سفری دارای ساختار بدنه یکدست و بدون تکیه گاه کمر و دست بوده که می تواند برای استراحت های سطحی در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرد. پایه های به کار برده شده در این کالا شامل 3 عدد فریم های بسیار مقاوم و ضخیم بوده که به صورت ضربدری با توجه به اهرم تعبیه شده در قسمت میانی آن باز می شود تا از هر سه ضلع تحمل وزن 100 کیلوگرمی را ایجاد کند.

جنس فریم یا همان پایه ها از فلز گالوانیزه کاملا ضد زنگ بوده که به دلیل استفاده از رنگ الکترواستاتیک مات، زیبایی خاصی به آن افزوده است. این پایه ها توسط یراق های مقاوم و با کیفیتی به صفحه نشیمنگاه متصل شده است. نشیمنگاه نیز ساخته شده از پارچه نانو آبگریز می باشد. این پارچه ضخیم در برابر آب و نور آفتاب مقاومت خوبی داشته و دارای رنگبندی های متفاوتی نیز می باشد تا بازه انتخاب شما را بر اساس سلایق خود افزایش دهد.

صندلی ماهیگیری آریامن در حالت باز شده ابعاد 38 × 38 × 44 سانتی متر به خود گرفته اما در حالت جمع شده ابعاد آن به 9 × 53 سانتی متر تغییر خواهد یافت تا با توجه به وزن 810 گرمی خود و داشتن ساک حمل پارچه ای به سادگی قابل حمل باشد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به اهرم های ضد لغزش در نوک پایه ها و همچنین خدمات پس از فروش شرکت آریامن اشاره نمود. برای خرید صندلی تاشو ماهیگیری ایرانی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

طول
38 سانتی متر
عرض
38 سانتی متر
ارتفاع
44 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه نانو آبگریز
جنس فریم
فلز با رنگ الکترواستاتیک ضد زنگ
وزن
810 گرم
ابعاد بسته بندی
9 × 53 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای پایه های ضخیم با اهرم ضد لغزش
وزن و حجم بسیار مناسب در حالت جمع شده
قابل استفاده در سفر های مختلف بخصوص ارتفاعات
مناسب استفاده در سواحل و کنار رودخانه ها جهت ماهیگیری
دارای رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...