تخت بادی

تخت بادی دو نفره تاجدار اینتکس مدل 64448

از {{model.count}}

intex 64448 two person air bed

تعداد
نوع
8,360,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره تاجدار اینتکس مدل 64448 از سری تخت بادی های مرتفع ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این تخت دارای یک تاج بادی ، رویه ی از جنس جیر مواج که ضد تعریق می باشد. ابعاد این تخت بادی اینتکس مناسب برای استفاده دو نفره می باشد و همچنین دارای یک پمپ داخلی است. برای خرید و قیمت تخت بادی دو نفره از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

تخت بادی دو نفره تاجدار اینتکس مدل 64448 از سری تخت بادی دو نفره ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس بفروش می رسد. این تخت خواب بادی را می توان یکی از با کیفیت ترین و بهترین تخت خواب بادی ها عنوان کرد که در ادامه دلایل این بهترین بودن را توضیح خواهیم داد. تخت خواب بادی دارای یک سری مزیت نسبت به تخت چوبی و فلزی می باشد که یکی از این مزیت ها را می توان به قابلیت جا به جایی آسان اشاره کرد که در صورت عدم استفاده از آن می توانید به راحتی آن را جمع آوری کرده و در هر مکانی آن را قرار دهید، البته شرکت ایتنکس برای حمل آسان این تخت بادی یک عدد ساک حمل نیز در بسته بندی این محصول قرار داده است.

از دیگر مزیت های این تخت بادی نسبت به بقیه تخت های غیر بادی می توان به وزن سبک، پرتابل بودن، قابلیت استفاده در مسافرت و کمپینگ، قابلیت تعمیر، قیمت مقرون به صرفه اشاره کرد. همانطور که گفته شد این تخت بادی یکی از بهترین های تولید شده توسط اینتکس می باشد اما به دلیل استفاده از متریال درجه یک در ساخت این تخت خواب بادی، رویه ی این تخت بادی از جنس پی وی سی جیر استفاده شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین به دلیل رویه ی مواجی که دارد از تعریق جلوگیری می کند البته دیواره های این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر ساخته شده است که زیبایی این محصول را دو چندان می کند.

شایان ذکر است که در ساخت این محصول از الیاف مصنوعی استفاده شده است که خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. در قسمت بالایی این محصول یک عدد تاج قرار داده شده است که یک جلوه ی خاصی به این محصول میدهد که بیشتر آن را شبیه به تخت های چوبی کرده است. قسمت بالای تاج تخت بادی دو نفره نیز باد شو است که می توانید به آن تکیه دهید. ابعاد تخت بادی دو نفره اینتکس برابر است با 236 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 86 سانتی متر دارد که ارتفاع مفید این تخت بادی تا قسمت رویه ی تخت برابر با 46 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تخت بادی می باشد.

شایان ذکر است که هر چقدر ارتفاع تخت بالاتر باشد، خوابی راحت نیز خواهید داشت. بر روی این تخت بادی تاجدار اینتکس یک عدد پمپ باد برقی داخلی تعبیه شده است که به وسیله ی این محصول می توانید تخت بادی خود را پر از باد و یا خالی از باد کنید. برای خرید تخت بادی دو نفره تاجدار اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
236 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
11 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...