تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب ماشین تویوتا پریوس

از {{model.count}}

toyota prius car air mattress

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب ماشین تویوتا پریوس از سری تشک بادی صندلی عقب ساخته شده مناسب برای خودروی تویوتا پریوس می باشد، این تشک بادی در رنگبندی مختلف، به همراه پمپ باد فندکی، ساک حمل و برچسب تعمیرات عرضه میگردد، این تشک بادی ردیف عقب خوردو مناسب برای خوابیدن و استراحت کردن در هنگام سفر در خودرو می باشد که در فروشگاه تشک بادی صندلی عقب ماشین مستر اینتکس عرضه می گردد.

تشک بادی عقب ماشین تویوتا پریوس یک محصول مناسب برای خوابیدن و استراحت کردن در مسافرت داخل خودرو می باشد این محصول دارای کاربردهای دیگری نیز می باشد، به عنوان مثال با خرید تشک بادی صندلی عقب خودور دو تکه می توانید از آن در استخر به عنوان تشک بادی روی آب و یا در منزل به عنوان تشک بادی خواب کودک استفاده کنید. این تشک بادی مناسب برای خودروی تویوتا پریوس می باشد که با خرید آن، تشک به صورت کامل صندلی عقب شما را پر می کند.

این تشک بادی صندلی عقب به صورت دو تکه طراحی شده است که یک تکه تشک و تکه زیر پایی از یک دیگر جدا هستند که یک مزیت برای تشک بادی صندلی عقب محسوب می شود و این امکان را به شما می دهد که بتوانید تشک را به صورت جداگانه استفاده کنید. البته این دو تکه بودن مزیت دیگری نیز دارد که آن هم ایمنی و ماندگاری تشک می باشد. جنس رویه این تشک بادی صندلی عقب خودرو از پی وی سی با روکش جیر می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و همچنین آسیب دیدگی است البته تنها در صورت برخورد شی تیز با این محصول مورد آسیب قرار می گیرد که این آسیب دیدگی نیز قابل تعمیر می باشد.

در بسته بندی این تشک بادی صندلی عقب خودرو یک عدد تشک، کف پایی، پمپ باد فندکی، بالش بادی، برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل قرار گرفته شده است. ابعاد تشک بادی صندلی عقب تویوتا پریوس برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد. این محصول در رنگ های مختلفی تولید شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. برای خرید تشک بادی عقب ماشین تویوتا پریوس می توانید از فروشگاه تشک ماشین اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...