سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان مسافرتی پلی استر و پنبه همسفر با طرح راه راه

از {{model.count}}

hamsafar-HS-45-polyester-cotton-fabric-travel-sunshade

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان مسافرتی پلی استر و پنبه همسفر با طرح راه راه، متفاوت ترین سایه بان مسافرتی تولید شده توسط شرکت همسفر از جهت استفاده در شرایط آب و هوایی گرم و خشک بوده که به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همچون سایر سایه بان های همسفر دارای ساختار راه اندازی چتری با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد.

سایه بان مسافرتی پلی استر و پنبه همسفر با طرح راه راه، تنها سایه بان سفری تولید شده توسط شرکت همسفر بوده که تنها برای استفاده در آب و هوای گرم و آفتابی عرضه شده است از همین رو تنها سایه بانی بوده که فاقد خاصیت ضد آب بودن می باشد. این محصول همچون مدل های دیگر از سایه بان های تولید شده توسط شرکت همسفر از ساختار راه اندازی و جمع شدن چتری برخوردار بوده به همین دلیل نصب آن به سادگی صورت می گیرد. قسمت فوقانی سایه بان از پایه نگهدارنده روی زمین جدا بوده اما به سادگی به یکدیگر متصل می شوند.

جنس پارچه به کار برده شده در سایه بان کمپینگ ایرانی همسفر از ترکیب پلی استر و پنبه بوده که بهترین گزینه برای جلوگیری از تابش نور و گرمای آفتاب می باشد. این پارچه روی مسوار و فریم هایی از جنس فلز ضد زنگ سبک پیاده سازی شده و در نهایت روی پایه هایی از آلیاژ فلز گالوانیزه قرار می گیرد. این پایه تحمل وزن بسیار خوبی داشته و در برابر وزش باد مقاوم خواهد بود. از طرفی امکان تنظیم ارتفاع پایه بین 110 الی 200 سانتی متر فراهم خواهد بود.

ابعاد خود سایه بان گرمسیری همسفر برابر با 2 متر بوده در حالی که این محصول در حالت جمع شده ابعادی 12.5 در 110 سانتی متر به خود خواهد گرفت تا در کنار داشتن وزن 5.7 کیلوگرمی خود با کمتری حجم به وسیله ساک حمل مخصوص به سادگی قابل حمل باشد. برای خرید سایه بان مسافرتی چتری همسفر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

ساختار کلی
چتری
قطر
200 سانتی متر
ارتفاع
110 الی 200 سانتی متر
وزن
5.7 کیلوگرم
ابعاد جمع شده
12.5 × 110 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پنبه با چاپ رنگی (مناسب منقاط گرمسیری)
جنس فریم
آهن و گالوانیزه ضد زنگ
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب شرایط جوی آفتابی
ساختار پارچه 8 تکه چند رنگ
قابلیت جدا شدن پایه ها
امکان تنظیم ارتفاع
مقاوم در برابر اشعه آفتاب
قابلیت استفاده برای میز صندلی تاشو
دارای اهرم مخصوص اتصال به میز
تحمل وزن 75 کیلوگرمی پایه قرار گیری روی زمین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...