میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی مسافرتی تاشو 2 نفره پرستیژ با میز آتروپاد مدل PA-2

از {{model.count}}

prestige apd folding 2 person travel table and chair set

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
نوع میز
نوع میز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی مسافرتی تاشو 2 نفره پرستیژ با میز آتروپاد مدل PA-2، مجموعه ای کوچک از ترکیب صندلی شرکت پرستیژ و میز برند آتروپاد بوده که در رنگبندی و طرح های مختلفی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول شامل دو مدل صندلی ساده و طرح دار و همچنین دو مدل میز تاشو پارچه ای و فایبرگلاس می باشد در نتیجه امکان انتخاب برای شما در زمان خرید با توجه به نیاز و سلایق خود فراهم خواهد ساخت.

صندلی مسافرتی تاشو 2 نفره پرستیژ با میز آتروپاد مدل PA-2، از جدید ترین ست میز صندلی تاشو عرضه شده توسط شرکت مستر اینتکس بوده که برای سفر های کمپینگ و همچنین طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از صندلی و میز های موجود در این ست به صورت مجزا نیز عرضه می شود اما برای اشخاصی که به دنبال خرید یک مجموعه خاص هستند این ست می تواند گزینه ای مقرون به صرفه و مناسب برای آنها محسوب شود.

  • صندلی تاشو پرستیژ:

در این ست صندلی و میز تاشو مسافرتی دو مدل صندلی پرستیژ قرار داده شده که تفاوتی از نظر ابعاد، طراحی و جنس بدنه ندارند از همین رو تنها تفاوت میان آنها در رنگ و طرح های به کار برده شده برای پارچه خواهد بود به همین ترتیب مدل های ساده رنگی مقداری قیمت کمتر نسبت به مدل های طرح دار ارتشی دارند.

جنس پارچه استفاده در این صندلی ها از نوع لایکو دو لایه با لایه داخلی الیافی بوده که بدنه ای نرم، مقاوم و آبگریز را ایجاد کرده است. این بدنه روی فریم و پایه هایی از جنس فلز گالوانیزه روکش دار که آلیاژی ضد زنگ و مقاوم بوده پیاده سازی شده است. در قسمت پایین پایه های جلویی صندلی دو جک ارتعاشی تعبیه شده که باعث راحتی بیشتر و تحمل وزن بالاتر شده است.

  • صندلی تاشو آتروپاد:

میز تاشو پارچه ای و میز تاشو فایبرگلاس، دو مدل میز تعبیه شده در این ست مسافرتی بوده که می توانید در زمان ثبت سفارش مدل مورد نظر را انتخاب کنید. میز پارچه ای در مقایسه با مدل فایبرگلاس دارای ابعاد بزرگتری بوده اما ارتفاع آن کمتر می باشد بنابراین در صورتی که نیاز به یک میز با صفحه بزرگتر دارید بهتر است مدل پارچه ای را انتخاب کنید در غیر اینصورت میز فایبرگلاس با کمی ارتفاع بیشتر مناسب شما خواهد بود.

از ویژگی های دیگر این ست میز صندلی تاشو کمپینگ می توان به داشتن ساک حمل برای تمام میز و صندلی ها، ابعاد و حجم بسیار کم در حالت جمع شده و از طرفی امکان انتخاب رنگی بندی مختلف برای هر صندلی و میز اشاره نمود. برای خرید ست میز صندلی تاشو پرستیژ و ای پی دی می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین، تلفنی و حتی حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ابعاد صندلی ها
52 × 62 × 80 سانتی متر
ابعاد میز پارچه ای
75 × 55 × 53 سانتی متر
ابعاد میز فایبرگلاس
67 × 50 × 65 سانتی متر
تحمل وزن
صندلی ها: ۱۲۰ کیلوگرم
میز ها: ۴۰ کیلوگرم
جنس بدنه صندلی ها
پارچه لایکو دو لایه ضخیم با یک لایه داخلی از الیاف
جنس رویه میز ها
پارچه سومیت
فایبرگلاس
جنس فریم و پایه ها
گالوانیزه و فلز روکش دار ضد زنگ
وزن ست صندلی ساده + میز پارچه ای
9.9 کیلوگرم
وزن ست صندلی طرح دار + میز پارچه ای
9.9 کیلوگرم
وزن ست صندلی ساده + میز فایبرگلاس
11 کیلوگرم
وزن ست صندلی طرح دار + میز فایبرگلاس
11 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار صندلی ها به صورت استوانه ای
جیب لوازم و محفظه بطری برای صندلی ها
دارای اهرم ضد لغزش برای میز و صندلی ها
دارای رنگبندی برای میز پارچه ای
دارای رنگبندی و طرح بندی برای صندلی ها
ساک حمل مخصوص برای میز و صندلی ها
بسیار کمجا و مناسب برای کمپینگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...