میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو کمپینگ 4 نفره با میز 4 نفره پرستیژ مدل PS-4

از {{model.count}}

prestige 4 person folding chair set with aluminium table

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
6,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو کمپینگ 4 نفره با میز 4 نفره پرستیژ مدل PS-4، بزرگترین ست میز صندلی تاشو مسافرتی تولید شده توسط شرکت ایرانی پرستیژ بوده که دارای دو مدل صندلی و یک میز بزرگ آکاردئونی مقاوم می باشد. این محصول یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین میز صندلی تاشو نسبت به مدل های خارجی محسوب شده به همین دلیل از فروش و طرفداران زیادی در ایران برخوردار می باشد.

صندلی تاشو کمپینگ 4 نفره با میز 4 نفره پرستیژ مدل PS-4، یکی از بزرگترین ست میز صندلی تاشو مسافرتی تولید شده توسط شرکت پرستیژ بوده که در رنگ و طرح های مختلفی به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. در واقع رنگبندی و طرح های مختلف تنها در صندلی این ست وجود دارد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. این مجموعه صندلی و میز سفری بهترین گزینه برای سفر های چند روزه کمپ و آفرودی خواهد بود.

  • صندلی تاشو پرستیژ:

صندلی تاشو استوانه ای پرستیژ از پر فروش ترین صندلی مسافرتی در ایران محسوب شده که دارای دو مدل ساده و طرح دار می باشد. این محصول به صندلی تاشو جک دار نیز معروف بوده زیرا از دو جک ارتعاشی در دو پایه جلویی صندلی برای راحتی بیشتر و تحمل وزن بالاتر برخوردار می باشد. مدل ساده دارای پارچه از نوع لایکو دو لایه با الیاف داخلی به همراه رنگبندی مختلف بوده اما مدل طرح دار در طرح های ارتشی، کامپیوتری و همچنین طرح استتار تولید گشته است.

از نظر ابعاد، طراحی ظاهری، آلیاژ و متریال استفاده شده و همچنین تحمل وزن هر دو مدل یکسان می باشند از همین رو در صورت خرید هر یک از این صندلی ها به صورت تک، تفاوت قیمت بسیار کمی بین آنها وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است هر دو مدل دارای جیب مخصوص لوازم، محفظه توری برای بطری های کوچک و همچنین ساک حمل مخصوص برای حمل راحت تر می باشد.

  • میز تاشو آلومینیومی پرستیژ:

همانطور که از نام این میز پیداست، متریال و آلیاژ تولید آن از آلومینیوم سبک روکش دار و کاملا ضد زنگ می باشد. این آلیاژ بهترین و با کیفیت ترین فلز استفاده شده در یک میز مسافرتی ایرانی محسوب شده که در کنار عدم فرسایش آن دارای تحمل وزن بسیار خوبی نیز خواهد بود. از ویژگی های مهم در این میز تاشو پرستیژ می توان به صفحه رویه با ساختار آکاردئونی و امکان جدا شدن از پایه ها و از طرفی داشتن ساک حمل مخصوص اشاره نمود.

ابعاد صندلی ها
52 × 62 × 80 سانتی متر
ابعاد میز آلومینیومی 4 نفره
80 × 80 × 70 سانتی متر
تحمل وزن صندلی ها
120 کیلوگرم
وزن ست صندلی ساده + میز آلومینیومی 4 نفره
20.8 کیلوگرم
وزن ست صندلی طرح دار + میز آلومینیومی 4 نفره
20.8 کیلوگرم
جنس بدنه صندلی ها
پارچه لایکو دو لایه ضخیم با یک لایه داخلی از الیاف
جنس پایه صندلی ها
فلز روکش دار ضد زنگ
جنس میز آلومینیومی 4 نفره
آلومینیوم روکش دار ضد زنگ
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار صندلی به صورت استوانه ای
جیب لوازم و محفظه بطری برای صندلی
دارای اهرم ضد لغزش برای میز و صندلی
دارای رنگبندی و طرح بندی برای صندلی
ساک حمل مخصوص برای میز و صندلی
بسیار کمجا و مناسب برای کمپینگ
میز با ساختار آکادئونی به همراه پایه های بسیار مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...