تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی برای صندلی عقب ماشین هاوال

از {{model.count}}

haval car air mattress

تعداد
نوع
1,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی برای صندلی عقب ماشین هاوال از سری تشک ماشین های ساخته شده مناسب برای خودروی هاوال می باشد، تشک بادی داخل ماشین برای انواع خودورها در مدل های مختلف در رنگبندی مختلف، همراه لوازم نظیر پمپ باد فندکی، بالش بادی عرضه میگردد برای خرید و قیمت تشک بادی داخل ماشین از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی برای صندلی عقب ماشین هاوال یک محصول بسیار کاربردی برای خودرو می باشد که با خرید تشک بادی داخل می توانید یک تخت خوابی راحت در صندلی عقب خود داشته باشید، تشک بادی داخل ماشین در مدل های مختلفی ساخته شده است که عبارت اند از، تشک بادی یک تکه، تشک بادی داخل ماشین دو تکه و تشک بادی سه تکه که این مدل از تشک بادی دارای طراحی سه تکه می باشد و این موضوع به این معنی است که تکه کف پایی تشک ماشین به صورت دو تکه می باشد که یک تکه پشت صندلی راننده و یک تکه پشت صندلی شاگرد قرار می گیرد.

رویه تشک از کف پایی جدا می باشد و این امکان را به شما میدهد که بتوانید از تشک بادی به صورت جداگانه نیز استفاده کنید. متریال استفاده شده در ساخت این تشک بادی روی آب از پی وی سی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالا می باشد، رویه تشک از جنس جیر است که از تعریق شما در هنگام خوابیدن جلوگیری می کند. ابعاد تشک بادی صندلی عقب خودرو هاوال برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد.

با توجه به ابعاد و متریال قید شده این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 240 کیلوگرم است. این تشک بادی داخل ماشین در رنگ های مختلفی تولید شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. گفتنی است که در بسته بندی این تشک بادی داخل ماشین یک سری لوازم کاربردی قرار گرفته شده است که عبارت اند از، پمپ باد فندکی دو کاره، بالش بادی، برچسب تعمیرات و ساک حمل. با استفاده از پمپ باد فندکی می توانید به راحتی تشک بادی خودتان را پر از باد کرده و یا باد آن را خالی کرده. برای خرید تشک بادی برای صندلی عقب ماشین هاوال می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...