استخر بادی

استخر بادی سه رینگ کودک بست وی مدل 51144

از {{model.count}}

bestway 51144 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
1,320,000
1,034,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سه رینگ کودک بست وی با طرح بستنی، از جدید ترین استخر بادی تفریحی برای سنین بالای 2 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول هم به عنوان استخر آب بادی و هم به عنوان استخر توپ بادی قابل استفاده خواهد بود.

استخر بادی سه رینگ کودک بست وی با طرح بستنی، یکی از جدید ترین استخر بادی گرد عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و توپی سنین بالای 2 سال تولید گشته است. همانطور که اشاره کردیم ساختار و طراحی بدنه به صورت سه رینگی بوده که هر رینگ توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. قسمت کف این استخر بادی خانگی کودک نیز به شکل ساده طراحی شده که قبل از استفاده بهتر است از یک زیرانداز مطمئن و نرم استفاده شود. ابعاد استخر برابر با 160 سانتی متر قطر و 38 سانتی متر ارتفاع بوده بنابراین می تواند تا مقدار 390 لیتر آب در خود جای دهد.

جنس و متریال ساخت استخر بادی ارزان بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. در صورت استفاده در فضای باز و در برابر نور آفتاب، این استخر آسیب پذیر نخواهد بود در نتیجه می توانید با خیالی آسوده در فضای باز راه اندازی و استفاده نمایید. این استخر توسط کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی نیز قابل راه اندازی می باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.8 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر بادی سه رینگ گرد کودک می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

استخر بادی سه رینگ کودک بست وی مدل 51144 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که در سال 2020 طراحی شده، این استخر بادی دارای طراحی بسیار زیبا و خاصی است که در تصاویر محصول می توانید آنها را مشاهده کنید. بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ لوازم بادی می باشد که در زمینه تولید این محصولات توانسته عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد. بست وی با طراحی های خاص و جدید خود نظر بسیاری از افراد را نسبت به برند خودش جلب کرد و توانست در برخی از محصولات به فروش بالاتری از برند اینتکس برسد در این قسمت قصد داریم یکی از پر فروش ترین استخر بادی های این برند را برای شما به جزئیات شرح دهیم و مورد نقد بررسی قرار دهیم تا در هنگام خرید استخر بادی سه رینگی بست وی طرح دونات اطلاعات کافی داشته باشید.

استخر بادی کودک اینتکس طرح بستنی

طراحی و ساخت استخر بادی سه رینگ بست وی 

طراحی و ساخت این استخر بادی کودک به صورت سه حلقه ای می باشد که در بین اکثر استخر بادی ها این ساخت مرسوم می باشد اما طراحی بدنه این استخر بادی کودک تنها نکته متمایز در بین استخر بادی های کودک است طراحی این استخر بادی کودک از بستنی برگرفته شده است که در ساخت آن از رنگ های خاص و زیبا استفاده شده است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند. کف این استخر بادی کودک بست وی طراحی بسیار زیبایی دارد، اکثر استخر بادی های دارای کف ساده هستند اما این استخر برخلاف آنها دارای کف طرح دار است که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. بست وی بر روی هر لبه باد شو یا همان رینگ یک عدد دریچه باد جداگانه قرار داده است که می توانید از این طریق آن را باد کنید.


متریال استخر بادی گرد بست وی مدل بستنی

متریال به کار رفته در ساخت این استخر بادی گرد بست وی از پی وی سی دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این استخر بادی بست وی کاملا ضد حساسیت و ضد بو است و هیچ گونه ماده مضری برای کودک شما ندارد. شایان ذکر است که پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد دارد که در صورت بروز هر گونه آسیب و مشکل به راحتی می توانید آن را تعمیر و مجدد از آن استفاده کنید. رینگ های این محصول از طریق چسب پرسی به یک دیگر متصل شده اند که به سختی از یک دیگر جدا می شوند.


ابعاد و گنجایش استخر بادی بست وی گرد کودک مدل 51144

ابعاد این استخر بادی گرد کودک برابر است با 160 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 38 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان از این استخر بادی می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان از این استخر بادی می باشد، ارتفاع این محصول بسیار مناسب و استاندارد می باشد که خطر غرق شدگی در آن به صفر رسیده است. با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر بادی کودک طرح دار دارای ظرفیتی برابر با 390 لیتر است. با نظر به ابعاد از این استخر بادی می توانید در داخل حمام، بالکن و یا حیاط منزل استفاده کنید و یا در فصل های سرد با خرید توپ رنگی می توانید آن را تبدیل به استخر توپ کنید و در داخل خانه از آن استفاده کنید.


باد کردن و نحوه استفاده استخر بادی سه رینگ کودک بست وی مدل 51144

برای باد کردن و استفاده کردن از استخر بادی کودک بست وی باید از پمپ باد استفاده کنید که در فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس انواع پمپ دستی، پمپ پدالی، پمپ برقی و فندکی را می توانید مشاهده و یا خریداری کنید که گزینه مناسب برای باد کردن این استخر بادی پمپ باد دستی متوسط و پمپ باد برقی است. همانطور که گفته شد این استخر بادی دارای سه لایه باد شو جدا از یک دیگر دارد که هر لایه یا همان رینگ به صورت جداگانه نسبت به یکدیگر باد می شوند. بهتر است برای استفاده کردن از این استخر بادی زیر آن را تمیز کرده تا شی تیزی به آن برخورد نکند.


خرید استخر بادی سه رینگ کودک بست وی مدل 51144

برای خرید استخر بادی گرد می توانید از فروشگاه لوازم بادی و محصولات بادی مستر اینتکس اقدام بعمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که تمامی محصولات بادی اینتکس و بست وی را با نازلترین قیمت و ضمانت اصالت کالا بفروش می رساند. شایان ذکر است که مستر اینتکس تمامی تعمیرات محصولات بادی را انجام می دهد و به سه صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری محصولات خود را بفروش می رساند و به سراسر کشور ارسال میکند.

قطر
۱۶۰ سانتی متر
ارتفاع
۳۸ سانتی متر
ظرفیت
۳۹۰ لیتر
وزن
۱.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...