تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب ماشین ولوو

از {{model.count}}

Volvo car air mattress

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب ماشین ولوو یک محصول بسیار کاربردی در هنگام سفر می باشد که با خرید تشک بادی ماشین می توانید خوابی راحت را در خودرو تجربه کنید. برای خرید و قیمت تشک بادی عقب ماشین ولوو می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید این فروشگاه تشک را به همراه لوازم کامل بفروش می رساند.

تشک بادی عقب ماشین ولوو از سری تشک ماشین های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که مناسب برای خودروی ولوو است، این تشک ماشین دارای ساختار دو تکه است که در ادامه بیشتر راجع به این ساختار توضیحاتی ارائه خواهیم داد. تشک ماشین در مدل های مختلفی ساخته شده است که عبارت اند از، تشک بادی یک تکه، تشک بادی صندلی عقب دو تکه و تشک بادی سه تکه که این مدل از تشک بادی دارای ساختار دو تکه است و این بدین معنا است که تشک بادی از کف پایی جدا می باشد.

در داخل بسته بندی این تشک بادی داخل ماشین یک سری لوازم قرار گرفته شده است که عبارت اند از، رویه تشک، کف پایی، پمپ باد فندکی، برچسب تعمیرات، بالش بادی و همچنین ساک حمل که با استفاده از این لوازم به راحتی می توانید از تشک بادی داخل ماشین خودتان استفاده کنید. تشک بادی داخل ماشین دو تکه دارای دوام بیشتر نسبت به مدل های دیگر می باشد و این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید از رویه تشک ماشین به عنوان تشک بادی روی آب و یا تشک بادی کودک در منزل استفاده کنید.

جنس بدنه این تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی با رویه جیر ساخته شده است که دارای قابلیت ضد تعریق می باشد و همچنین رویه جیر این محصول ضد حساسیت و ضد بو است. متریال استفاده شده در ساخت این محصول این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید در صورت بروز هر گونه آسیب آن را مجدد تعمیر کنید. این تشک بادی صندلی عقب ماشین در رنگبندی مختلفی ساخته شده است در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را خریدرای کنید.

ابعاد این تشک بادی داخل ماشین ولوو برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد. برای خرید تشک بادی عقب ماشین ولوو می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. 

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...