تشک بادی داخل ماشین

تشک داخل خودرو رانا

از {{model.count}}

rana car air mattress

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک داخل خودرو رانا، نمونه دیگر از سری تشک بادی ماشین برای انواع خودرو سدان بوده که با طراحی جدید تر در قسمت پایه توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول یکی از کاربردی ترین لوازم استراحت و خواب در خودرو بخصوص در سفر های طولانی در جاده ها محسوب شده و باعث می شود تا از فضای صندلی عقب خودروی خود استفاده بهینه داشته باشید.

تشک بادی داخل ماشین یکی از پر کاربرد ترین تشک بادی تولید شده قابل حمل و کمجا عرضه شده به بازار محصولات بادی توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که فضای بسیار راحتی را برای استراحت های طولانی مدت و خواب در خودرو شخصی فراهم می سازد. در این میان تشک داخل خودرو رانا یکی از مدل های جدید تشک ماشین بادی محسوب شده که نه تنها در این خودرو بلکه در خودرو های مشابه و سدان دیگر نیز قابل استفاده خواهد بود. طراحی جدیدی که در این تشک در نظر گرفته شده، ساختار دو تکه پایه بادشو بوده که هر کدام توسط دریچه هوای جداگانه باد شده و در نهایت تشک رویه جهت یکسان سازی فضای صندلی عقب روی پایه ها و صندلی عقب خودرو سوار می شود. قسمت رویه نیز به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود.

جنس بدنه تشک بادی رانا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که تنها از روکش جیر برای سطح رویه آن استفاده شده است. این جنس بدنه دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر، وزن سبک، دوام بالا و مقاوم در برابر آب و نور آفتاب خواهد بود. مهمترین خصوصیت این متریال قابلیت تعمیر آن بوده تا خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن این تشک راحت کند. از لوازم جانبی پر کاربردی که در کنار این تشک خودرو رانا قرار داده شده می توان به یک جفت بالش بادی کوچک مجزا و یک پمپ باد فندکی با قابلیت پمپاژ و مکش باد اشاره کرد. برای خرید تشک داخل خودرو رانا می توانید به مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس و یا ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
ساختار پایه بادشو دو تکه
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...