تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین دانگ فنگ

از {{model.count}}

Dongfeng car air mattress

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب ماشین امروزه به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی در زمینه خواب و استراحت تبدیل شده که در مدل های متفاوتی از نظر متریال و نوع ساختار بدنه توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این تشک ماشین بادی که برای انواع خودرو های دانگ فنگ و خودرو های مشابه تولید شده و دارای رنگبندی مختلفی می باشد.

تشک بادی صندلی عقب ماشین دانگ فنگ، به عنوان یکی از محصولات بادی پر کاربرد و اساسی قابل استفاده در خوردوی شخصی بوده که می تواند بهترین گزینه جهت استراحت و خواب در سفر های طولانی مدت با خودرو شود. همانطور که در تصاویر این محصول نیز قابل مشاهده بوده طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت دو تکه می باشد از همین رو نیاز به راه اندازی مجزای پایه بادشو و تشک رویه خواهد بود. این نوع طراحی دارای مزیت مهمی برای افراد مصرف کننده می باشد، به این ترتیب که امکان استفاده مجزا از تشک رویه را در فضای باز و حتی روی آب استخر ها به عنوان تشک بادی روی آب به شما می دهد. تشک رویه خود دارای سطحی مواج بوده تا در زمان نشستن و یا دراز کشیدن اعضای بدن را به خوبی در بر گرفته و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود.

تشک بادی خودرو دانگ فنگ دارای ساختار فری سایز بوده و برای تمامی مدل های این شرکت خودرو سازی قابل استفاده می باشد. متریال و جنس بدنه در نظر گرفته شده برای آن از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم می باشد. این متریال تنها از روکش جیر در سطح رویه خود بهره برده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. از خصوصیت های جنس بدنه می توان به تمیز شدن آسان آن و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره نمود. از لوازم جانبی و پر کاربردی که همراه این محصول قرار داده شده می توان به دو عدد بالش بادی مجزا، چسب تعمیرات و پمپ باد فندکی دو کاره با امکان پمپاژ و مکش باد اشاره کرد. برای خرید تشک بادی صندلی عقب دانگ فنگ می توانید به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...