میز و صندلی تاشو مسافرتی

ست صندلی تاشو 2 نفره با میز 4 نفره پرستیژ مدل PS-2

از {{model.count}}

prestige 2 person folding chair set with aluminium table

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست صندلی تاشو 2 نفره با میز 4 نفره پرستیژ مدل PS-2، یکی از با کیفیت ترین و بهترین ست میز صندلی تاشو مسافرتی تولید شده توسط شرکت پرستیژ بوده که شامل دو مدل صندلی با طرح ساده و ارتشی و دارای یک مدل میز تاشو تمام آلومینیومی آکاردوئونی می باشد. این محصول در ست دو نفره و چهار نفره عرضه شده که می توانید به نسبت نیاز خود مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

ست صندلی تاشو 2 نفره با میز 4 نفره پرستیژ مدل PS-2، یکی از سطح بالاترین ست میز صندلی تاشو کمپینگ محسوب شده که تماما توسط برند و شرکت ایرانی پرستیژ تولید و به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این ست شامل یک میز آلومینیومی 4 نفره و دو عدد صندلی استوانه ای پرستیژ بوده که امکان انتخاب رنگ و طرح های متفاوت را برای صندلی ها در زمان ثبت سفارش برای مشتریان فراهم خواهد ساخت. در ادامه به معرفی دقیق تر صندلی و میز همراه این ست خواهیم پرداخت.

  • صندلی تاشو پرستیژ:

این صندلی ها در دو مدل ساده و طرح دار تولید شده که تنها از نظر رنگ و طرح پارچه به کار برده شده در آنها متفاوت خواهند بود. صندلی هایی که بدنه اصلی آنها از پارچه لایکو دو لایه با یک لایه الیاف داخلی ساخته شده و در نهایت روی فریم و پایه هایی از آلیاژ فلز گالوانیزه روکش دار ضد زنگ پیاده سازی شده است تا مقاومت بالایی را در کنار داشتن یراق های با کیفیت فراهم سازد. پارچه به کار برده شده خاصیت آبگریزی داشته و از رنگ های جذابی برخوردار می باشد.

هر دو مدل صندلی از جیب مخصوص قرار گیری لوازم، محفظه توری مخصوص قرار گیری بطری و جک های ارتعاشی در دو پایه جلویی صندلی بهره می برد. این دو پایه خاصیت فنری داشته تا علاون بر ایجاد محلی راحت جهت نشستن، وزن بالای افراد را نیز به خوبی تحمل کند. هر دو مدل صندلی پرستیژ دارای ساک حمل مخصوص به خود می باشند.

  • میز تاشو آلومینیومی پرستیژ:

میز تاشو 4 نفره آلومینیومی پرستیژ در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین میز تاشو مسافرتی ایرانی شناخته می شود. این میز 4 نفره به صورت مربعی طراحی شده و از رویه جدا شو با ساختار آکاردئونی بهره مند می باشد. تمام قسمت های بدنه از آلیاژ آلومینیوم روکش دار ساخته شده تا در برابر زنگ زدگی و فرسودگی مقاوم باشد. این محصول نیز همانند صندلی ها دارای ساک حمل مخصوص به خود بوده تا حمل و جا به جایی آن را آسوده تر کند.

جهت خرید ست میز صندلی تاشو 2 نفره پرستیژ می توانید با ثبت سفارش محصول مورد نظر در سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

ابعاد صندلی ها
52 × 62 × 80 سانتی متر
ابعاد میز آلومینیومی 4 نفره
80 × 80 × 70 سانتی متر
تحمل وزن صندلی ها
120 کیلوگرم
وزن ست صندلی ساده + میز آلومینیومی 4 نفره
13.4 کیلوگرم
وزن ست صندلی طرح دار + میز آلومینیومی 4 نفره
13.4 کیلوگرم
جنس بدنه صندلی ها
پارچه لایکو دو لایه ضخیم با یک لایه داخلی از الیاف
جنس پایه صندلی ها
فلز روکش دار ضد زنگ
جنس میز آلومینیومی 4 نفره
آلومینیوم روکش دار ضد زنگ
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار صندلی به صورت استوانه ای
جیب لوازم و محفظه بطری برای صندلی
دارای اهرم ضد لغزش برای میز و صندلی
دارای رنگبندی و طرح بندی برای صندلی
ساک حمل مخصوص برای میز و صندلی
بسیار کمجا و مناسب برای کمپینگ
میز با ساختار آکادئونی به همراه پایه های بسیار مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...