میز و صندلی تاشو مسافرتی

ست میز تاشو 6 نفره پرستیژ با صندلی 4 نفره آتروپاد مدل APB-4

از {{model.count}}

apd 4 person folding chair with prestige 6 preson table

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
5,150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست میز تاشو 6 نفره پرستیژ با صندلی 4 نفره آتروپاد مدل APB-4، یکی از بزرگترین ست میز صندلی تاشو تولید شده توسط دو برند ای پی دی و پرستیژ در ایران بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول شامل دو مدل صندلی ساده و فوم دار به همراه یک میز آکاردئونی مستطیلی بوده که امکان انتخاب نوع صندلی و همچنین رنگبندی مختلف در این محصول را خواهید داشت.

ست میز تاشو 6 نفره پرستیژ با صندلی 4 نفره آتروپاد مدل APB-4، یکی از پر فروش ترین ست میز صندلی تاشو مسافرتی و کمپینگ عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که با توجه به داشتن صندلی 5 فنره و میز مقاوم از کیفیت بالایی برخوردار می باشد از همین رو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این کالا شامل دو مدل صندلی و یک مدل میز بوده که در زمان خرید می توانید نوع صندلی و حتی رنگبندی صندلی مورد نظر خود را بر اساس سلایق خود انتخاب کرده و خریداری کنید.

  • صندلی تاشو آتروپاد:

صندلی تاشو آتروپاد در حال حاضر یکی از بهترین صندلی تاشو فنر دار با قابلیت باز و بسته شدن کتابی در ایران بوده که محصولات خود را با بهترین یراق و متریال تولید و عرضه می کند. این صندلی ها در دو مدل ساده و فوم دار تولید شده که تفاوت بین آنها در داشتن یک فوم ضخیم در قسمت نشیمنگاه و یک جیب بزرگ زیپ دار در قسمت پشت تکیه گاه می باشد اما از نظر طراحی ظاهری، جنس و متریال به کار برده شده و از نظر ابعاد یکسان می باشند.

هر صندلی تاشو 5 فنره دارای تسمه پارچه ای در کف نشیمنگاه، ترمز های پلاستیکی در پایه ها برای جلوگیری از لغزش صندلی، تسمه های فلزی در داخل دستگیره های پلاستیکی و همچنین داشتن پارچه ای از جنس سومیت ضخیم می باشد. فریم و پایه ها نیز از فلز گالوانیزه کاملا ضد زنگ ساخته شده تا طول عمر بالایی را از خود نشان دهند. علاوه بر این ویژگی های ذکر شده، هر دو مدل صندلی دارای رنگبندی مختلف و ساک حمل مخصوص خواهد داشت.


  • میز تاشو آلومینیومی پرستیژ:

میز تاشو مسافرتی آلومینیومی پرستیژ با ظرفیت 6 نفره در واقع بهترین و بزرگترین میز فلزی قابل حمل تولید شده در ایران بوده که طراخی مستطیلی شکل بر خلاف مدل 4 نفره خود دارد. این محصول پایه های مجزا با خاصیت تاشو داشته و رویه آن نیز از ساختار آکاردئونی بهره می برد از همین رو به سادگی قابل اتصال به پایه ها می باشد. رویه بسیار مقاوم، تحمل وزن بالا، سادگی در راه اندازی و جمع شدن و همچنین داشتن ساک حمل مخصوص از دیگر ویژگی های این میز سفری محسوب می شود.

برای خرید ست میز 6 نفره به همراه 4 عدد صندلی تاشو آتروپاد می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

ابعاد صندلی ها
53 × 65 × 78 سانتی متر
ابعاد میز آلومینیومی 6 نفره
115 × 70 × 70 سانتی متر
وزن ست صندلی ساده + میز آلومینیومی 6 نفره
21 کیلوگرم
وزن ست صندلی فوم دار + میز آلومینیومی 6 نفره
22.4 کیلوگرم
تحمل وزن صندلی ها
120 کیلوگرم
جنس بدنه صندلی ها
پارچه سومیت ضخیم
جنس پایه صندلی ها
فلز ضد زنگ گالوانیزه
جنس میز آلومینیومی 6 نفره
آلومینیوم روکش دار ضد زنگ
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار صندلی به صورت 5 فنره کتابی
جیب زیپ دار برای صندلی مدل فوم دار
دارای اهرم ضد لغزش برای میز و صندلی
رنگبندی مختلف برای صندلی ها
ساک حمل مخصوص برای میز و صندلی
کمجا و مناسب برای کمپینگ
میز با ساختار آکادئونی به همراه پایه های بسیار مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...