سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایبان مسافرتی پارچه مشمع 4 رنگ همسفر

از {{model.count}}

HS-21 hamsafar sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایبان مسافرتی پارچه مشمع 4 رنگ همسفر از دیگر سایه بان کمپینگ و مخصوص انواع میز صندلی تاشو مسافرتی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای پایه قرار گیری روی زمین بوده به همین دلیل به صورت مجزا نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول ساختار راه اندازی چتری داشته و به راحتی نصب و جمع می شود.

سایبان مسافرتی همسفر 4 رنگ، از سری لوازم پر کاربرد در مسافرت های کمپینگ و طبیعت گردی و همچنین برای استفاده در فضای باز منزل بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این کالا دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده به همین دلیل در ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. ساختار راه اندازی و جمع شدن این سایه بان به صورت چتری بوده و شامل بدنه اصلی، مسوار های نگهدارنده، پایه اصلی و پایه متصل به زمین می باشد. تمامی اجزا در یک پکیج با ساک حمل بسته بندی شده و با وزن 5 کیلوگرمی عرضه می شود. این محصول هم به صورت مجزا و هم قابل استفاده روی انواع میز صندلی تاشو 4 نفره خواهد بود.

جنس پارچه اصلی از نوع مشمع بوده که ترکیبی از پارچه برنو با روکش PVC برای ضد آب شدن بهره مند است. این نوع پارچه توسط مسوار های فلزی گالوانیزه شکل گرفته و در نهایت روی پایه اصلی آهنی ضد زنگ خود پیاده سازی شده است. طول مسوار های اصلی 100 سانتی متر و مسوار های تاشو 40 سانتی متر خواهد بود. برای پایه اصلی نیز از لوله 22 میلی متری و یا پروفیل 16 میلی متری استفاده شده و توسط اهرم پلیمری به پایه قرار گیری روی زمین متصل می شود از همین امکان رگلاج ارتفاع را بین 110 الی 200 سانتی متر فراهم می سازد. همچنین قطر خود سایبان میز صندلی تاشو همسفر 2 متر بوده تا پوشش لازم را برای جلوگیری از برخورد نور آفتاب و بارش باران داشته باشد. برای خرید سایبان مسافرتی پارچه مشمع همسفر در مدل 4 رنگ کافیست به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۲۰۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۱۰ الی ۲۰۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مشمع
جنس فریم
آهن ضدزنگ
وزن
۵ کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای پایه
ضدزنگ
قابل اتصال به میز و صندلی
ارتفاع قابل تنظیم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...