تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل خودرو آزرا

از {{model.count}}

azera car air mattress

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل خودرو آزرا از سری تشک ماشین های ساخته شده مناسب برای خودروی آزرا می باشد، با خرید تشک بادی داخل ماشین به راحتی می توانید خوابی راحت را در هنگام سفر در خودروی خود تجربه کنید، تشک ماشین هیوندای آزرا در رنگبندی مختلف به همراه لوازم توسط فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس بفروش می رسد.

تشک بادی داخل خودرو آزرا یک محصول بسیار کاربردی در هنگام سفر می باشد که با خرید آن به راحتی می توانید در داخل خودروی خودتان استراحت کرده، بیشترین کاربرد این محصول در هنگام سفر می باشد و اکثر مواقع برای کودکان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تشک بادی داخل ماشین دارای انواع مختلفی دارد که این تشک بادی داخل ماشین از سری تشک ماشین های دو تکه می باشد. بر علاوه مدل 2 تکه مدل سه تکه و یک تکه نیز موجود دارد که مدل یک تکه پیشنهاد خوبی برای خرید نمی باشد و بهتر است که از مدل 2 تکه و 3 تکه استفاده شود.

مدل دو تکه بدین معنی است که رویه تشک از قسمت کف پایی جدا می باشد که مدل کف پایی از قسمت تشک جدا است و هر کدام به صورت جداگانه باد می شود. این تشک بادی داخل ماشین دارای یک سری لوازم است که در بسته بندی آن شاهد پمپ باد فندکی دو کاره، بالش بادی، ساک حمل و برچسب تعمیرات هستیم. با استفاده از پمپ باد فندکی به راحتی می توانید تشک را باد کرده و حتی باد آن تخلیه کنید. جنس بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد که در برابر فشار، آسیب دیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول امکان تعمیر را به شما می دهد و همچنین رویه محصول از جنس جیر می باشد که از تعریق شما در هنگام خوابیدن جلوگیری می کند.

گفتنی است که این محصول در رنگبندی مختلفی ساخته شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. ابعاد این محصول نیز برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای خودروی آزرا می باشد. تحمل وزن این محصول با توجه به متریال و ابعاد تشک بادی برابر است با 240 کیلوگرم. برای خرید تشک بادی داخل خودرو آزرا می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...