مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

هپی چیر پارچه ای شنی مدل MB154

از {{model.count}}

MB154 bean bag

تعداد
نوع
2,630,000
2,290,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

هپی چیر پارچه ای شنی یکی از پر فروش ترین مبل بین بگ 1 نفره بوده که در رنگبندی مختلف توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای پوسته بیرونی پارچه ای و مواد داخلی ترکیبی بوده و از راحتی بالایی برخوردار می باشد.

هپی چیر پارچه ای شنی از رایج ترین مبل بین بگ برای استفاده در منزل، محل کار، مهد کودک و ویلا بوده که در رنگبندی مختلف توسط فروشگاه مستر اینتکس تولید و عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه به صورت گرد بوده و دارای خاصیت حالت پذیری بالایی می باشد تا در هر زمان استفاده از این مبل راحتی، حالت متناسب با بدن افراد را به خود بگیرد. پارچه بیرونی این محصول از پارچه مازراتی جیر بوده که امکان جدا شدن از بدنه اصلی و شستشو توسط ماشین لباس شویی را خواهد داشت.

مواد داخلی شامل یونولیت و ابر به صورت ترکیبی بوده از همین رو راحتی بالایی را فراهم خواهد ساخت. این مواد دلیل اصلی حالت پذیری مبل هپی چیر بوده و در درون یک پارچه آستری نگهداری می شود تا امکان تعویض آن به سادگی فراهم باشد. مواد داخلی را حتی می توانید در زمان تولید به الیاف یا ترکیب یونولیت و الیاف تغییر دهید. برای شارژ مواد داخلی می توانید از دریچه زیپدار قسمت کف استفاده نمایید. هپی چیر یک نفره اینتکس دارای ابعاد (قطر: 90 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده از همین رو برای تمامی سنین نیز قابل استفاده خواهد بود. برای خرید هپی چیر پارچه ای شنی تنها کافیست به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

هپی چیر پارچه ای شنی محصولی از فروشگاه مستر اینتکس برای استفاده در منزل، ویلا، محل کار و ... بوده که در رنگبندی مختلف تولید و عرضه می شود. این بین بگ دارای طراحی بدنه گرد بوده و در میان انواع هپی چیر بزرگسال به عنوان سایز کوچک به حساب می آید. مبل هپی چیر شنی دارای راحتی بسیار بالایی نسبت به انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی داشته و از طرفی طول عمر بالایی دارند به همین دلیل مقرون به صرفه ترین و بهترین انتخاب برای استراحت های روزمرگی خواهد بود. داشتن خاصیت هایی همچون حالت پذیری بالا، تعویض پوسته بیرونی و مواد داخلی از ویژگی های پر مزیت این کالا محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر هپی چیر 1 نفره اینتکس خواهیم پرداخت تا قبل از خرید اطلاعات کاملی را کسب کنید...

هپی چیر پارچه ای اینتکس

طراحی و ساختار بدنه هپی چیر

طراحی و ساختار بدنه اصلی در حالت ظاهری به صورت گرد بوده که هنگام تحویل آن کاملا به صورت شکل نگرفته می باشد در نتیجه نیاز به استفاده چند باره در ابتدای کار برای شکل گیری تکیه گاه های دست و کمر خواهد بود. خاصیت حالت پذیری و انعطاف بالای بدنه کمک زیادی به دادن حالت های مختلف به این مبل می شود از همین رو در هر بار استفاده از آن می توانید حالت تکیه گاه های شکل گرفته را تغییر دهید. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف اشاره کرد. این دریچه کمک می کند تا علاوه بر شارژ مواد داخلی به راحتی پوسته بیرونی را نیز جدا کرده و آن را شستشو دهید.

جنس بدنه و متریال داخلی هپی چیر

هپی چیر 1 نفره شنی اینتکس دارای متریال بیرونی از پارچه مازراتی جیر بوده که پارچه ای با کیفیت و رنگ با ثبات می باشد از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. این پارچه دوخت های مقاومی داشته و دریچه اصلی زیپ دار در قسمت کف آن تعبیه شده است. مواد داخلی در این محصول از ترکیب ابر و یونولیت های خرد شده و تفکیک شده می باشد. این مواد در داخل پارچه آستری تعبیه می شود تا جا به جایی و یا شارژ آن به سادگی صورت گیرد.

مبل هپی چیر یونولیتی

جنس پارچه بیرونی هپی چیر

پارچه مازراتی استفاده شده در این هپی چیر بین بگ در واقع از رویه نرم و بسیار راحتی برخوردار بوده و تا حدودی مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. شستشوی این پارچه توسط دمای آب متوسط و به وسیله ماشین لباس شویی صورت گرفته تا طول عمر آن نیز بیشتر شود.

جنس پارچه هپی چیر

متریال مواد داخلی هپی چیر

همانطور که اشاره کردیم ترکیب یونولیت خرد شده و ابر، مواد تشکیل دهنده این مبل هپی چیر خانگی می باشد اما می توانید به صورت دلخواه این محصول را تنها با یونولیت خرد شده و یا استفاده تنها از مواد الیافی تولید کرد بنابراین در زمان سفارش می توانید مواد داخلی را نیز برای پر کردن آن تعیین کنید. لازم به ذکر است که در این میان الیاف بهترین و گران ترین متریالی داخلی مورد استفاده در انواع مبل شنی و بین بگ خواهد بود اما برای حفظ کیفیت و کاهش قیمت معمولا به صورت ترکیبی تولید می شوند.


ابعاد، وزن و سایر مشخصات هپی چیر

ابعاد تولید هپی چیر شنی پارچه ای برابر با (قطر: 90 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که وزنی حدود 4 الی 5 کیلوگرمی دارد بنابراین به سادگی در هر مکانی قابل جا به جایی خواهد بود. این محصول از نظر پارچه بیرونی در رنگبندی مختلفی تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. برای خرید هپی چیر شنی پارچه ای کافیست سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان تولید و برای شما ارسال شود.


سوالات متداول

  • آیا می توان از این محصول در فضای باز استفاده کرد؟

بله. امکان استفاده از این محصول در شرایط جوی عادی فراهم بوده اما بهتر است مستقیم در برابر نور آفتاب قرار نگرفته و در شرایط سایه استفاده شود.

  • آیا بعد ها امکان تعویض مواد اولیه به کار برده شده وجود خواهد داشت؟

بله. فضای داخلی این مبل بین بگ شنی به گونه ای بوده که از یک آستر برخوردار بوده در نتیجه بعد از استفاده طولانی مدت از حالت اولیه می توانید با مواد دیگری این مبل را پر کرده و استفاده نمایید.

قطر
۹۰ سانتی متر
ارتفاع
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...