تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب خودرو سوناتا

از {{model.count}}

Hyundai sonata inflatable car bed

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب خودرو سوناتا محصولی با کیفیت و مناسب برای استفاده در مسافرت های طولانی و یا کوتاه مدت بوده و می تواند یک استراحت لذت بخش را در حین سفر برای شما و یا همراهان شما فراهم کند. استفاده از بدنه ضدحساسیت، ضدتعریق و اقلام همراه کاربردی از ویژگی های این کالا بشمار می روند.

تشک بادی صندلی عقب خودرو هیوندا سوناتا محصولی پرطرفدار برای استفاده در مسافرت های شما می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل بوده و ضدآب نیز می باشد. از این رو می توانید بدون نگرانی از این محصول در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده نمایید و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید. رویه این کالا دارای ردیف های طولی می باشد که به شما در استراحت و رد و بدل شدن هوا در قسمت کمر شما کمک بسزایی خواهد نمود.

به همراه این تشک بادی صندلی عقب پمپ باد فندکی دوکاره وجود دارد که به شما در باد کردن و خالی کردن محصول کمک خواهد نمود و این عمل را در حدود ۲ دقیقه انجام خواهد داد. همچنین به همراه این محصول دو عدد بالش بادی نیز وجود دارد که شما را از حمل بالش مجزا بی نیاز خواهد کرد تا در اشغال فضای خودرو خود صرفه جویی کنید. ساک حمل مخصوص کالا نیز به شما در جابجایی ساده محصول کمک خواهد کرد که البته وزن کم محصول نیز به این ویژگی کمک دوچندان خواهد نمود.

طول
۱۴۳ سانتی متر
عرض
۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۴۰ سانتی متر
تحمل وزن
۲۰۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
۳ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...